Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بجای هالند با دورتموند مذاکره می‌کنیم

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در مورد امکان جذب ستاره نارویایی دروتموند صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، موندو دیپورتیوو گزارش می‌دهد که خوان لاپورتا با رد مذاکره مستقیم با این ارلینگ هالند می گوید باشگاه بارسلونا برای جذب بازیکنانی که قرارداد دارد، با باشگاه هایشان مذاکره می کند و نه با خود بازیکن.
او در این باره گفت:

در بارسلونا ما با بازیکن مذاکره نمی کنیم، وقتی زمان مذاکره فرا برسد، این کار را با دورتموند انجام خواهیم داد. در حال بررسی بازیکنانی هستیم که می توانند فصل بعد تیم را بهتر کنند.

در حال برنامه ریزی هستیم اما هیچ مذاکره ای با هیچ بازیکنی نداشته ایم. نه دیداری صورت گرفته و نه هیچ چیز دیگری.

لاپورتا در ادامه گفت:

دوست ندارم در مورد بازیکنان صحبت کنم چون با هر صحبت ما قیمت آنها بالا می رود و پروسه جذب بازیکنی که به آن علاقه داریم سخت می شود.اما می توانم بگویم با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم.

می دانم چه کسی مسئول مذاکرات است و به جای مذاکره با بازیکنی که قرارداد دارد، با باشگاهش مذاکره می کنیم. در مورد رایولا هم باید بگویم رابطه خوبی با او دارم اما هر دو ما می دانیم اول باید با باشگاه صحبت کنیم.

او در مورد شایعه دیدار ژاوی با هالند نیز گفت:

می دانم که ممکن است برخی صحبت ها بین ورزشکاران صورت بگیرد. ممکن است در مورد فوتبال صحبت کنند و آمدن به بارسا نیز برای خیلی ها جذاب است چون تیم در حال بازسازی است و آنها هم جوان و با استعداد هستند.

در مورد پابلو توره هم باید بگویم او تا پایان فصل در ریسینگ خواهد ماند و برای فصل بعد به بارسلونا می آید. او را جذب کرده ایم. خرید هر بازیکنی باید با تاییدیه سرمربی باشد.

مساله آینده ارلینگ هالند یکی از مسائل پر حاشیه دنیای فوتبال در ماه های اخیر بوده است و گفته می شود باشگاه بارسلونا علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و مذاکراتی برای جذب این بازیکن نیز انجام داده است.
لازم به ذکر است که این بازیکن تا 2024 با دورتموند قرارداد دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала