رسانه های اوکراینی نگاره هایی از مزدوران بریتانیایی منتشر کردند + عکس

© Sputnik / Ivan Rodionov /  مراجعه به بانک تصاویر Житель села Гнутово идет мимо подбитого танка украинской армии под Мариуполем
Житель села Гнутово идет мимо подбитого танка украинской армии под Мариуполем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
رسانه های اوکراینی نگاره های از مزدوران بریتانیایی منتشر کردند که وارد اوکراین شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اوکراینی "سیوودنیا" نگاره های از مزدوران بریتانیایی منتشر کرد، که وارد اوکراین می شوند.
سیوودنیا در تلگرامش نوشته است: تفنگداران دریایی سلطنتی بریتانیا برای کمک به مبارزه با روس ها وارد اوکراین شدند. یکی از آنها بن است، او در تصویر در محاصره خبرنگاران و چندین نفر با لباس های استتار دیده می شود.
دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین امروز گفت، که تعداد کل درخواست‌های خارجی‌ها برای شرکت در درگیری‌ها از طرف اوکراین به 20000 نفر رسیده است.
پیش از این، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در گفت و گو با اولاف شولز، نخست وزیر آلمان تاکید کرده بود، که در اوکراین، حضور مزدوران کشورهای سومی از جمله آلبانی و کرواسی، شبه نظامیان کوزوو و جهادی ها به طور فزاینده ای ثبت می شود.
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، کشورهایی که اعزام مزدوران به اوکراین را تایید می کنند، در جنایات جنگی شریک می شوند. روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید. به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند، هیچ چیز جمعیت غیرنظامی را تهدید نمی کند. با حمایت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، گروه های دونتسک و لوهانسک در حال توسعه یک حمله هستند. رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: اما صحبتی از اشغال اوکراین نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала