Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فورمول یونایتد برای جذب آماده‌ترین مهاجم اروپا

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2022
عضو شوید
کریستوفر انکونکو مهاجم لایپزیگ مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، شیاطین سرخ با یک پیشنهاد افزایش دستمزد چشمگیر (سه برابر) قصد دارند بازیکن فرانسوی 62 میلیون پوندی را به اولدترافورد بیاورد.
به نقل ازESPN، رالف رانگنیک، سرمربی موقت شیاطین سرخ، از سران منچستریونایتد خواسته‌است تا تلاش خود برای جذب مهاجم لایپزیگ را افزایش دهند.
طبق گزارشات، یونایتد در دیدار هفته گذشته لایپزیگ مقابل بوخوم در لیگ آلمان، این بازیکن 24 ساله را شناسایی کرد که در آن انکونکو تک گل بازی را در دقیقه 82 به ثمر رساند.
ان‌کونکو، که با ثبت 25 گل و 13 پاس گل از 37 بازی در تمامی رقابت ها (بیشتر از امباپه، ولاهوویچ، هالند و مجموع مسی و رونالدو) در این فصل به یکی از استعدادهای نوظهور فوتبال اروپا تبدیل شده است، یک بند آزادسازی 62 میلیون پوندی در قرارداد خود دارد.
رانگنیک و ان‌کونکو پیش از این سابقه همکاری با هم را دارند و این بازیکن در سال 2019، زمانی که رانگنیک سرمربی لایپزیگ بود، به این باشگاه آلمانی پیوست.
علیرغم این احتمال، که شیاطین سرخ برای امضای این بازیکن فرانسوی باید با سایر باشگاه‌ها رقابت کنند، روزنامه دیلی‌استار گزارش می‌دهد که ان‌کونکو "از این فرصت استفاده می‌کند" تا در اولدترافورد همکاری با رانگنیک را مجددا تجربه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала