Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آرزو دارم تا پایان فصل همین جایگاه را حفظ کنیم

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2022
عضو شوید
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی به تمجید از نمایش خارق العاده شاگردانش در دیدار حساس مقابل منچستریونایتد پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، منچستر سیتی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اتحاد میزبان منچستریونایتد بود.
شاگردان گواردیولا در این بازی موفق شدند با نتیجه 1-4 و با گل‌های کوین دی‌بروین و ریاض محرز که هرکدام دو بار دروازه یونایتد را باز کردند از سد حریف همشهری عبور کنند.
پپ گواردیولا که تیمش اکنون یک قدم دیگر به کسب چهارمین قهرمانی با این مرد اسپانیایی نزدیک شده است، پس از بازی به تمجید از عملکرد شاگردانش به خصوص درنیمه دوم مسابقه پرداخت.
سرمربی سیتیزن‌ها در این باره گفت:
"از دقیقه اول بازی خیلی خوبی بود. عملکرد قابل قبولی ارائه دادیم. رالف رانگنیک تلاش کرده تا ذهنیت من یونایتد را تغییر دهد و آن‌ها را به تیم هجومی‌تر تبدیل کند، اما ما مخصوصا در نیمه دوم تلاش کردیم تا از فضاهای خالی پشت اسکات مک‌تومینای و فرد استفاده کنیم."
گواردیولا در ادامه گفت:
"فوتبال بازی احساسی است. البته تاکتیکی نیز می‌باشد. هر زمان که توپ را از دست می‌دادیم با تعصب و انگیزه بالا برای بازپس گیری آن تلاش می‌کردیم. این بهترین نیمه سیتی در چند سال اخیر بود."
سیتی با کسب این سه امتیاز توانست اختلافش با لیورپول را به شش امتیاز رسانده و همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала