Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیک دو مقصد نهایی هالند را مشخص کرد؛ بارسا شانسی ندارد + عکس

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2022
عضو شوید
دیوید اورنشتاین خبرنگار اتلتیک مدعی است که ارلینگ هالند به یکی از تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی خواهد پیوست و بارسلونا شانسی برای جذب وی ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند، یکی از بازیکنانی است که با درخشش خودش در بوندسلیگا، توجه بسیاری از تیم‌های بزرگ را به خود جلب کرده و همه تیم‌های مطرح اروپایی، خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن اند.
ستاره نروژی اما چندی قبل گفت که دوست دارد به فوتبالش در اسپانیا ادامه دهد و همین موضوع سبب شده تا رقابت اصلی میان بارسلونا و رئال مادرید شکل گیرد و کارشناسان شانس کهکشانی‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی بلوگرانا بیشتر بدانند.
با این وجود اخیراً ژاوی با این بازیکن در مونیخ ملاقاتی داشت و همین موضوع سبب شد تا همه شانس بارسا در به خدمت گرفتن این بازیکن بیشتر بدانند؛ موضوعی که با اظهارات لاپورتا در مورد مذاکره با دورتموند به جای خود بازیکن اندکی کمرنگ شد.
با این حال دیوید اورنشتاین خبرنگار اتلتیک دو تیم را به عنوان مقصد احتمالی ستاره نروژی مطرح کرده و مدعی است که وی به یکی از تیم‌های منچسترسیتی و یا رئال مادرید خواهد پیوست.
اورنشتاین در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که رئال خواهان جذب این بازیکن در تابستان 2023 است و منچسترسیتی وی را در تابستان آینده می‌خواهد جذب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала