Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره یونایتد به جدایی می‌اندیشد

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2022
عضو شوید
مارکوس راشفورد به دلیل کمبود زمان بازی به جدایی از منچستریونایتد در پایان فصل می‌اندیشد و این موضوع را به مدیران باشگاه نیز گفته است.
به گزارش اسپوتنیک، مارکوس راشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد، برای نخستین بار زیر نظر خوزه مورینیو در اولدترافورد چهره شد و آهسته آهسته جای خود را در ترکیب ثابت پیدا کرد و زیر نظر اوله گونار سولسشر تبدیل به ستاره شد.
ستاره انگلیسی اما زیر نظر اوله افت شدیدی را تجربه کرده و سرمربی آلمانی، آنتونی الانگا را به این بازیکن ترجیح می‌دهد و از ستاره سوئیسی در ترکیب ثابت استفاده می‌کند.
رانگنیک در 11 بازی اخیر لیگ برتر تنها دو بار رشفورد را در ترکیب اصلی قرار داده است. این بازیکن 24 ساله در آغاز فصل پس از یک عمل جراحی روی شانه از میادین دور شد و پس از بازگشت به میادین به تدریج جایگاه خود را در ترکیب اصلی به دست آورد اما در حال حاضر به نیمکت‌نشین مبدل شده‌است.
راشفورد به دلیل کمبود زمان بازی به جدایی از منچستریونایتد در پایان فصل می‌اندیشد و این موضوع را به مدیران باشگاه نیز گفته است.
این موضوع را امروز گاردین اعلام کرد و اظهار داشت که ستاره انگلیسی برای نخستین بار چنین درخواستی را مطرح کرده و نمی‌خواهد به فوتبال حرفه‌ای خودش در اولدترافورد ادامه دهد.
راشفورد در 24 بازی‌ای که در تمام رقابت‌ها در این فصل برای منچستریونایتد انجام داده، 5 گل زده و دو پاس گل داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала