Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما در آستانه شکستن رکورد اسطوره کهکشانی‌ها + عکس

© YouTube.comبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2022
عضو شوید
رئال مادرید برای عبور از پاریسن‌جرمن به درخشش کریم بنزما دل بسته و از این رو اگر او گل‌زنی کند از رکورد اسطوره مادریدی‌ها خواهد گذشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید خود را برای بزرگ‌ترین آزمون فصل خود در روز چهارشنبه آماده می‌کند و تلاش می‌کند باخت 1-0 خود مقابل پاریسن‌جرمن در لیگ قهرمانان اروپا را جبران کرده و برای این کار به درخشش کریم بنزما چشم دوخته است.
در صورتی‌که بنزما بتواند برابر پاریسن‌جرمن گل‌زنی کند، او از تعداد 308 گل آلفردو دی استفانو برای رئال مادرید عبور خواهد کرد. تنها رائول گونزالس (323) و کریستیانو رونالدو (451) گل دارند و بیشتر از بنزما گل‌زنی کرده‌اند.
سه سال پیش نمی‌توان تصور کرد که بنزما با تعداد گل‌های دی استفانو برابری کند، اما او از آن زمان به ستاره اصلی رئال تبدیل شد و با زدن 27 گل از 32 بازی به روند باورنکردنی خود در این فصل ادامه داد.
شش گل از بهترین رکورد شخصی
بنزما در 34 سالگی بهتر از همیشه بازی می‌کند. فصل گذشته، تا 21 اپریل طول کشید تا 27 گل به ثمر برساند، بنابراین نرخ گلزنی در این فصل نشان می‌دهد که او می‌تواند رکورد خود را که 32 گل در یک فصل برای رئال مادرید است، شکست دهد. شایان ذکر است، او این معیار را 10 سال پیش در فصل 2011/2012 تعیین کرد.
پنج سال و پنج ماه طول کشید تا بنزما پس از اولین بازی خود در 29 آگوست 2009 برای رئال مادرید به یک قرن گلزنی برسد.
صدمین گل او در جنوری 2014 مقابل رئال بتیس به ثمر رسید، در حالی‌که دوصدوین گل او در ویکتوریا پلازن در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 ثبت شد.
در 8 جنوری سال جاری، بنزما سیصدمین گل خود را برای رئال مادرید با گلزنی پنالتی در پیروزی 4-1 خانگی در لالیگا سانتاندر مقابل والنسیا به ثمر رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала