Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ: لیورپول نبود، سیتی در ماه فبروری قهرمان لیگ برتر می‌شد

© Photo / YouTubeManchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda)
Manchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ مدعی شد که اگر لیورپول نبود، منچسترسیتی در ماه فبروی قهرمان لیگ برتر می‌شد و افزود که این دو تیم یکدیگر را به سطح بالایی رسانده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، سیتی و لیورپول چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر را بین خود تقسیم کرده اند و در این فصل نیز در حال رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هستند و تیم پپ گواردیولا با شش امتیاز و یک بازی بیشتر بالاتر از تیم یورگن کلوپ قرار دارد.
دو مربی پس از روی کار آمدن امتیازات برای قهرمانی را به مرز 100 امتیاز رسانده‌اند، در حالی قبل از این بالاترین امتیاز کسب شده برای قهرمانی 81 بوده که توسط منچستریونایتد به دست آمده بود.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، رقابت با پپ را دیوانه کننده عنوان کرده و می‌گوید که اگر آن‌ها نباشند، سیتی در ماه فبروی قهرمان لیگ برتر می‌شد و افزود که این دو تیم یکدیگر را به سطح بالایی رسانده‌اند.
کلوپ در مورد رقابت با پپ گفت:" این قوی‌ترین رقابت برای کسب قهرمانی عنوان لیگ است، بدون شک. اما این یک بزرگ چالش است و در واقع ما از آن لذت می بریم. اگر ما نمی‌توانستیم امسال یا دو سال پیش یا سه سال پیش اینجا باشیم، سیتی در فبروری قهرمان می‌شد. چون ما در رقابت هستیم، شرایط سخت‌تر شده. اگر سیتی اینجا نبود فکر می کنم شانس خوبی وجود داشت. ما قهرمان می‌شدیم."
گواردیولا قبلاً لیورپول را "قوی ترین حریف" خوانده بود که تا به حال به عنوان سرمربی با آن روبرو شده است و کلوپ نیز اعتراف مشابهی در مورد سیتی دارد و حرف پپ را برعکس تایید می‌کند.
او گفت:" می‌توانم بگویم سیتی سخت‌ترین حریفی است که تا به حال داشته‌ام، اما نباید فراموش کنم که قبلاً در بایرن مونیخ با او روبرو شدم و نمی‌توانم بگویم که خیلی راحت‌تر بود. من می‌دانم منظور او چیست. ما در چند سال گذشته، با تعداد امتیازهای جمع آوری شده، یکدیگر را در سطح دیوانه کننده‌ای تحت فشار قرار دادیم. بسیار خوب، سال گذشته به دلایل واضح نتوانستیم با آن کنار بیاییم، اما در سال های دیگر در نزدیکی هم بوده‌ایم."
کلوپ در حالی به تمجید از سیتی پرداخته که شدیداً در تلاش است تا عنوان قهرمانی را از سیتی بگیرد و دومین قهرمانی لیگ را با لیورپول کسب کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала