Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای "دیپورتز کواترو"؛ امباپه امشب بازی می‌کند

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
در حالی‌که گفته می‌شد کیلیان امباپه مصدوم شده اما حالا خبر می‌رسد که وی می‌تواند برابر رئال مادرید به میدان برود.
به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شد که کیلیان امباپه این دوشنبه در جریان تمرینات پاریسن‌جرمن بعد از دریافت یک ضربه محکم از گایا، آسیب دیده است اما پس از رد شکستگی، همه چیز نشان می‌دهد که این مهاجم در مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو بازی خواهد کرد.
علی‌رغم این‌که ساعاتی پس از مشخص شدن این حادثه، گمانه زنی‌ها مبنی بر این‌که امباپه نمی تواند به موقع بهبود یابد، وجود داشت. اطرافیان این فوتبالیست تایید می‌کنند که او در سانتیاگو برنابئو آماده است تا در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد.
در مورد این‌که او تا چه حد صدمه دیده، رسانه‌ی "دیپورتز کواترو" نظرات پزشکی را گرفته که مهر تأیید بر بازی وی می‌دهد.
اگرچه آنها در مورد این‌که آیا ستاره جوان پاریسی‌ها می‌تواند تا 90 دقیقه بازی کند، تردید ایجاد شده است. علاوه بر این، تماس جدید در ناحیه درد می‌تواند برای پای ضربه خورده امباپه، خطرناک باشد.
به هر حال امباپه نمی‌خواهد این بازی حساس را از دست بدهد و این موضوع را به اطرافیان خود، مربی‌اش و خدمات پزشکی پاریسن‌جرمن اعلام کرده است.
در حالی‌که گمانیه‌زنی‌ها در پیوند به مصدومیت امباپه نشر شده بود حالا بازگشت وی می‌تواند کمک بزرگی به پاریسی‌ها نماید زیرا او سبب برتری 1-0 این تیم در پاریس گردید و حالا بازی سختی در انتظار پی‌اس‌جی خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала