Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا به دنبال 4 خرید در تابستان آینده

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
بارسلونا در نقل‌وانتقالات تابستانی، حداقل 4 خرید خواهد داشت و خط دفاعی، میانی و حمله را تقویت خواهد کرد تا بتواند برای کسب تمامی جام‌‌ها رقابت کند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با روی کار آمد ژاوی هرناندز شرایط خوبی دارد و هر روز شرایطش بهتر می‌شود. این تیم در حال حاضر در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد و به نظر می‌رسد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد.
سران این تیم برای این که بتوانند در فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنند، در تابستان تیم را بیشتر تقویت خواهند کرد و حداقل 4 خرید برای تقویت خط دفاع، میانی و حمله خواهند داشت.
گزینه بارسا برای تقویت خط حمله ارلینگ هالند است و مدیران این باشگاه تمام تلاش شان را می‌کنند تا ستاره نروژی را به خدمت بگیرند.
هدف مورد نظر بارسا برای خط میانی، فرانک کسیه هافبک آث میلان است که در پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد و ممکن به صورت آزاد به جمع شاگردان ژاوی اضافه شود.
برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که بلوگرانا با این بازیکن به توافق نهایی دست یافته و پیوستن او به بارسا قطعی است.
این تیم برای خط دفاع دو مدافع چلسی را زیر نظر دارد و می‌خواهد برای سمت راست سزار آزپلیکوئیتا را به خدمت بگیرد و همچنان آندریاس کریستنسن را برای قلب خط دفاع جذب کند.
در این میان بارسا برای ستاره‌هایی چون کسیه، آزپلیکوئیتا و کریستنسن کار سخت نخواهد داشت زیرا هر سه بازیکن در پایان فصل آزاد خواهند بود اما برای جذب هالند باید بارسا با تیم‌هایی چون سیتی، رئال مادرید و منچستریونایتد رقابت کند و حداقل 120 میلیون یورو هزینه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала