Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعهد بانک مرکزی اروپا برای ساخت نمازخانه در 11 شهر میزبان کریکت

© Wikipedia / Matthew BowdenCricket ball
Cricket ball - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
بانک مرکزی اروپا مبلغ یک میلیون پوند را برای نصب اتاق‌های نماز در زمین کریکت 11 شهر مختلف متعهد شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ی اسپورت میل گزارش کرده که پس از محکومیت گسترده ورزشی اتهامات نژادپرستانه علیه عظیم رفیق، به تمامی شهرها امر شده تا تنوع‌ بیشتر را در نظر بگیرند.
در همین حال بانک مرکزی اروپا نیز متعهد شده که قبل از شروع فصل، حدود 1 میلیون پوند برای نصب نمازخانه‌های مختلف در زمین کریکت هر شهر خواهد پرداخت.
هفت مکان اصلی تمرین از جمله "لوردز" و "او وال" قبلاً دارای اتاق‌های چند دینی هستند، اما به 11 شهر دیگر مانند لسترشایر و سامرست که به طور منظم میزبان کریکت بین المللی هستند، هدایت شده که باید زمین‌های خود را فراگیرتر کنند.
کمک‌ها همچنین شامل پول برای بهبود امکانات شهر در زمینه‌های مرتبط با دسترسی مانند تسهیلات تعویض بهتر برای بازیکنان زن، ارائه اتاق‌های حسی و صندلی‌های در دسترس‌تر برای هواداران دارای معلولیت می‌شود.
اقدام بانک مرکزی اروپا برای فراگیرتر کردن بازی درجه یک برای بازیکنان از همه ادیان و فرهنگ‌ها بخشی از برنامه اقدام 12 ماده‌ای تنوع است که نوامبر گذشته پس از محکومیت گسترده این ورزش به دلیل رسیدگی به اتهامات نژادپرستانه عظیم رفیق علیه یورکشایر، رونمایی شد.
تام هریسون مدیر اجرایی بانک مرکزی اروپا می‌گوید که پیامدهای ظاهر شدن رفیق در مقابل کمیته منتخب پارلمان، یک "زلزله" برای کریکت بود.
شکایات رفیق علیه یورکشایر علاوه بر اتهامات آزار نژادی توسط هم تیمی‌هایش به عدم ارائه خدمات به مسلمانان در باشگاه (از جمله عدم ارائه غذای حلال در مسابقات) گسترش یافت.
او همچنین توضیح داد که چگونه در جوانی مجبور به نوشیدن الکل شده بود و باعث شد بانک مرکزی اروپا از ولایات بخواهد تغییرات فرهنگی گسترده‌ای ایجاد کنند.
کشورهایی که به اهداف برنامه اقدام بانک مرکزی اروپا، که شامل 30 درصد زنان و نمایندگان قومیت‌های محلی در هیئت مدیره آنها تا اپریل است، نرسند، بخشی از بودجه سالانه خود را از لوردز از دست خواهند داد.
اقدامات دیگر شامل آموزش اجباری تنوع در شهرها، معرفی استخدام ناشناس برای نقش‌های ارشد و ایجاد یک رویکرد استاندارد برای گزارش نژادپرستی در کریکت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала