Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان فوتبال اروپا؛ لیورپول – اینتر؛ رویارویی کلوپ و اینزاگی در آنفیلد

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Полузащитник клуба «Вест Хэм Юнайтед» Пабло Форнальс празднует забитый гол на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
لیورپول که بازی رفت را از اینتر در زمین حریف با 2 گل برد، برای صعود از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار آسان‌تری خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال لیورپول در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد میزبان اینترمیلان است.
شرایط لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ؛
به نظر می‌آید لیورپول در این فصل لیگ قهرمانان اروپا شرایطی مشابه با فصل 2019-218 داشته باشد که همه تصور می‌کردند تمرکزشان روی قهرمانی در لیگ برتر است، با این حال از منچسترسیتی عقب ماندند و در عوض در لیگ قهرمانان مقتدرانه پیش رفتند.
لیورپول در بازی رفت مقابل اینتر بهترین نتیجه ممکن را کسب کرد و حالا شانس صعودشان نسبت به قهرمان فصل قبل سری‌آ ایتالیا خیلی خیلی بیشتر است. فراموش نکنید لیورپول در سال 2022 هیچ دیداری را نباخته و شکست دادنش کار هر تیمی نیست.
وضعیت اینتر تحت هدایت سیمونه اینزاگی؛
اینترمیلان در سری‌آ ایتالیا، میلان و ناپولی برای‌شان چالش درست کرده‌اند و در لیگ قهرمانان اروپا آنقدر مقابل لیورپول فرصت هدر دادند که در آنفیلد باید به فکر جبران باشد، کاری که به مراتب در زمین حریف دشوارتر است.
اینزاگی برای عبور از این مرحله باید به معجزه اعتقاد داشته باشد. ممکن است از فردا دیگر اروپایی در کار نباشد و به طور کلی افعی‌ها تمرکزشان را روی مسابقات داخلی بگذارند. آخرین برد اینتر در انگلیس به فصل 2010-2009 برمی‌گردد که در نهایت قهرمان شدند.
افعی‌ها در دیدار رفت مقابل لیورپول با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شدند و برای صعود به دور بعد، نیاز مبرمی به پیروزی دارند.
مصدومان و محرومان
تیاگو آلکانتارا تنها مصدوم لیورپول است که به این دیدار نخواهد رسید. روبرتو فیرمینو و جوئل ماتیپ هم آسیب دیده‌اند، ولی احتمالاً می‌توانند مقابل اینتر بازی کنند. اینتر هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارد.
ترکیب احتمالی دو تیم
لیورپول: آلیسون، آرنولد، کوناته، فان‌دایک، رابرتسون، هندرسون، فابیانو، کیتا، صلاح، دیاس و مانه
اینتر: هاندانوویچ، اشکرینیار، دی‌فرای، باستونی، دامفریس، بارلا، بروزوویچ، چالهان‌اوغلو، پریشیچ، ژکو و مارتینس
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала