پوتین: وظایف در اوکراین توسط نظامیان حرفه ای انجام می شود

© Sputnik / Mikhail Metzel / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время переговоров в режиме видеоконференции с председателем КНР Си Цзиньпином
Президент РФ Владимир Путин во время переговоров в режиме видеоконференции с председателем КНР Си Цзиньпином - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه تاکید دارد که سربازان خدمتی در عملیات ویژه در اوکراین اشتراک نخواهند داشت.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور می گوید که وظایف در اوکراین توسط نظامیان حرفه ای انجام می شود، من مطمئن هستم که آنان امنیت و صلح را برای مردم روسیه تضمین می کنند.
رئیس جمهور تاکید دارد که سربازان خدمتی در عملیات نظامی ویژه در اوکراین شرکت نمی کنند و نخواهند کرد همچنان هیچ فراخوان اضافی از نیروهای ذخیره وجود نخواهد داشت.
گفتنی است در 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
وزارت دفاع روسیه روز 25 فبروری ، تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیرساخت های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه های نظامی و هوانوردی توسط تسلیحات با دقت بالا از کار افتاده اند. این وزارتخانه اطمینان داد که افراد غیرنظامی در اوکراین در خطر نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала