Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: امباپه بهترین بازیکن جهان است؟ فکر می‌کنم مسی است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن، در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن بامداد پنجشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان رئال مادرید است و با وجود پیروزی 0-1 در دیدار رفت، کار دشواری برابر کهکشانی‌ها خواهد داشت.
دقایقی قبل نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار برگزار شد و مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی‌اس‌جی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
او در مورد دیدار فردا شب گفت:" این بازی شبیه یک فینال است و بازی بسیار سختی در پیش داریم. ما باید با این حس وارد میدان شویم که دیدار رفت است. بهترین راه برای دفاع از نام تیمی همچون پی‌اس‌جی، حمله و مسلط بودن بر بازی است. با به حریف احترام می‌گذاریم زیرا آن‌ها 13 بازی قهرمان اروپا شده‌اند و این تصادفی نیست. با این حال ترسی نداریم و یک بازی جدی و دشوار انجام خواهیم داد. ما هم‌دیگر را به خوبی می‌شناسیم و با وجود مصدوم و محروم آن‌ها شیوه بازی شان را تغییر نخواهند داد و به فلسفه همیشگی بازی خواهند کرد."
پوچتینو در مورد شرایط امباپه گفت:" او خوب است و ما باهم صحبت کردیم. او هنگام مصدومیت درد شدیدی داشت و چیغ زد اما دو ساعت بعد به راحتی راه می‌رفت. امیدوارم بتواند به خوبی تمرین کند زیرا همه چیز نشان می‌دهد که او بازی خواهد کرد."
او در پاسخ به این سوال که آیا امباپه بهترین بازیکن جهان است، گفت:" فکر می‌کنم مسی با هفت توپ طلا بهترین بازیکن جهان است. امباپه یکی از بهترین بازیکنان جهان است. من به ستاره‌های تیمم باور و اعتماد کامل دارم و آن‌ها با استعدادی که دارند، می‌توانند تغییر ایجاد کنند."
سرمربی پاریسن‌جرمن در مورد نیمار نیز صحبت کرد و گفت:" نیمار برای بردن عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به خدمت گرفته شده است و باید فردا شب تمام استعداد و توانایی خودش را به خرچ دهد و خودش را نشان دهد."
سرمربی آرجانتینی در مورد انتخاب از میان ناواس و دوناروما گفت:" ما دو دروازه‌بان خوب داریم که یکی بازی می‌کند و یکی دیگر منتظر می‌ماند. ممکن انتقادهایی وجود داشته باشد اما ما از همه چیز تا این جای کار خوشحال هستیم و این اتفاق خوبی است که دو دروازه‌بان خوب داریم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала