Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اگر رونالدو برود یونایتد مانع نمی‌شود

© REUTERS / FRANCK FIFEرونالدو بازیکن منچستریونایتد
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در تابستان امسال نمی‌خواهد مانع جدایی رونالدو شود و آنها برای جایگزین وی بازیکن اورتون را مدنظر دارند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل CaughtOffside منچستریونایتد برای این‌که بتواند ریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون را به دست آورد، مانع خروج کریستیانو رونالدو در تابستان نخواهد شد.
فوق ستاره پرتگالی پس از انتصاب رالف رانگنیک با مشکل مواجه شده و احتمالاً به دنبال جدایی از این باشگاه در پایان فصل است.
در این گزارش آمده که شیاطین سرخ هیچ قصدی برای راضی کردن این فوق ستاره برای ماندن ندارند و آنها برعکس می‌خواهند که ستاره تافی‌ها را برای جانشینی وی به خدمت بگیرند و به گفته مت جاج، یونایتد قبلاً با نمایندگان ستاره برزیلی در مورد انتقال احتمالی تابستانی دیدار کرده‌اند.
گفته می‌شود این مهاجم در تابستان بین 60 تا 70 میلیون پوند برای شیاطین سرخ هزینه خواهد داشت. ریچارلیسون تا اینجای فصل برای اورتون در 18 بازی لیگ 4 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.
اما کریستیانو در سال 2022 کاملا محو شده بوده است.
رونالدو فصل را برای منچستر یونایتد طوفانی شروع کرد اما از زمانی که رالف رانگنیک هدایت این باشگاه را بر عهده گرفت، در فرم ناامیدکننده‌ای قرار گرفته است. فوق ستاره پرتگالی با زدن 15 گل در 30 بازی در تمام رقابت‌ها، بهترین گلزن باشگاه در این فصل بوده است.
با این حال، این مهاجم در 10 بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها در سال 2022 تنها یک گل به ثمر رسانده و به دلیل مصدومیت مشکوک دربی منچستر را در آخر هفته از دست داد اما روی کین در مورد مشروعیت این مصدومیت تردید داشت.

او پس از بازی گفت: "ما در مورد این‌که رونالدو نوعی ماشین است صحبت می‌کنیم، او خیلی آسیب دیده و هر از چند گاهی بیرون می‌آید و می‌گوید فلکسور لگن. این به من بستگی ندارد."

با این حال رانگنیک به سرعت آن شایعات را خاموش کرد و پاسخ داد: "من باید بخش پزشکی خود را باور کنم. دکترم صبح جمعه قبل از تمرین به ملاقات من آمد و به من گفت که کریستیانو رونالدو به دلیل مشکلاتی در خم کننده لگنش نمی‌تواند تمرین کند و روز شنبه هم همینطور بود و به همین دلیل او نمی‌تواند تمرین کند.."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала