Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر به خاطر هواداران‌ نقره داغ شد

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
یکی از مقامات یوفا تأیید کرد که باشگاه اینتر به دلیل آتش بازی هواداران و نیز مسدود شدن ترافیک، در لیگ قهرمانان جریمه شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ به خاطر اتفاقاتی که در بازی رفت اینتر و لیورپول در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو رخ داد، باشگاه ایتالیایی از سوی یوفا مبلغ 20.000 یورو جریمه شد.
خبرگزاری ایتالیایی FCInterNews مدعی شده که نراتزوری به دلیل نمایش آتش بازی توسط هواداران در طول مسابقه و همچنین مسدود شدن برخی از خروجی‌ها در ورزشگاه، جریمه شده است.
زمانی‌که تیم اینتر به مصاف لیورپول رفت، جَو ورزشگاه سن سیرو به طور غیر قابل پیش بینی فوق العاده خطرناک شده بود، اگرچه از چند جنبه رفتار برخی از هواداران ناقض مقررات یوفا بود.
برای روشن کردن فتیله‌های آتش بازی، نراتزوری 8000 یورو جریمه شد، در حالی که مسدود شدن برخی از خروجی‌ها در برخی نقاط در طول مسابقه منجر به جریمه 12000 یورویی این تیم گردید، زیرا مقررات می‌گوید همه خروجی‌ها باید همیشه واضح باشند.
اوایل دیروز یوفا از طریق کانال‌های رسمی جریمه‌ها را به باشگاه اعلام کرد و اتحادیه پس از بررسی در مورد مبلغ آن تصمیم گیری کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала