Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برگزاری مسابقات کریکت درجه یک در خوست و ننگرهار + عکس

© Photo / برگزاری مسابقات کریکت درجه یک در خوست و ننگرهاربرگزاری مسابقات کریکت درجه یک در خوست و ننگرهار
برگزاری مسابقات کریکت درجه یک در خوست و ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
سیزدهمین دور رقابت‌های کریکت درجه یک ولایتی در خوست و ننگرهار برگزار می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ سیزدهمین دور مسابقات ولایتی یک روزه کریکت وزیر محمد اکبرخان، از جمعه 11 مارچ آغاز خواهد شد و تا 29م همین ماه دوام خواهد کرد.
در حالی‌که مسابقات گروه اول در خوست و مسابقات گروه دوم در ولایت ننگرهار انجام می‌شود، در این رقابت‌ها 12 تیم حضور دارند که در دو گروه 4 تیمی با هم رقابت خواهند نمود.
تیم‌های خوست، پکتیا، فاریاب، کندهار، ننگرهار ب و ACB الیون گروه اول را شکل داده‌اند و تیم‌های ننگرهار، کابل، هلمند، پکتیکا، کندز و چیرمن الیون در گروه دوم قرار گرفته‌اند.
تیم‌های کابل، خوست، ننگرهار و فاریاب پیش از این به مسابقات درجه یک راه یافته‌اند؛ و جدای از آنها تیم‌های پکتیا، پکتیکا، هلمند، کندهار، کندز و ننگرهار ب از آخرین رقابت‌های درجه دوم به این رقابت‌ها رسیده‌اند اما البته دو تیم چیرمن الیون و ACB الیون متشکل از بازیکنانی هستند که در درجه دوم برتری داشته‌اند اما نتوانسته‌اند به دور بعد صعود کنند.
طبق برنامه ریزی مسابقات، هر تیم در گروه خود 5 بازی انجام می‌دهد و از میان شان دو تیم برتر به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه خواهند یافت.
قابل ذکر است که تیم کابل سال گذشته قهرمان مسابقات درجه یک ولایتی کریکت شد و در مسابقات امسال از عنوان‌اش دفاع خواهد کرد.
گفتنی‌ست که این دومین تورنمنت داخلی سال خواهد بود که بهترین بازیکنان را برای مسابقات لیست A آینده در سطح منطقه انتخاب می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала