Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: خاطرات خوبی از برنابئو دارم، بازی فردا برای من و مسی خاص است

© REUTERS / CHARLES PLATIAUنیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن، در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، پی‌اس‌جی فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و این ورزشگاه‎ برای برخی بازیکنان تیم پاریسی چون مسی، نیمار، اشرف حکیمی و راموس آشنا است زیرا این بازیکنان یا با تیم سابق شان برابر کهکشانی‌ها به میدان رفته‌اند و یا هم سابقه بازی با پیراهن رئال را در کارنامه‌ دارند.
یکی از این بازیکنان نیمار است که در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید در مورد خاطرات خودش و موارد دیگر با خبرنگاران صحبت کرد و اظهار داشت که بازی فردا برای او، مسی و راموس خاص است.
او گفت:" خاطرات خوبی از برنابئو دارم، گل زدم و پاس گل دادم، در بازی‌های شگفت‌انگیز بازی کردم و این ورزشگاهی با تاریخی که دارد، باورنکردنی است. بازی در اینجا لذت بخش است."
نیمار در مورد تقابل با رئال گفت:" برای بازی فردا احساس خوبی دارم. آماده بازی هستیم. تیم بسیار قدرتمندی در مقابل ما قرار دارد و بازیکنانی با کیفیت در ترکیب آن حضور دارند. ما قرار نیست تسلیم شویم. ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی انجام خواهیم داد. ما باید چهارشنبه با هم حمله و دفاع کنیم. این‌ها چیزهایی است که اگر با هم انجام دهیم می‌تواند به ما کمک کند؛ قهرمان لیگ قهرمانان شویم. اگر با هم بازی کنیم، امکان پیروزی در هر مسابقه را داریم. ما برتری داریم زیرا در بازی رفت 1-0 پیروز شدیم. اما باید به برد فکر کنیم و حتی بهتر از مسابقه در پاریس بازی کنیم."
نیمار در مورد ارزش این بازی برای خود و هم‌تیمی‌هایش گفت:" برای من و مسی، این یک بازی خاص به دلیل حضور در بارسلونا است. این برای سرخیو راموس نیز ویژه خواهد بود. بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای همه خاص است."
وی در مورد غیبت کاسمیرو که هم‌بازی‌اش در تیم ملی نیز است، گفت:" آسان نخواهد بود زیرا رئال بازیکنان با کیفیت زیاد دارد. برای من کاسمیرو بهترین بازیکن جهان در پست خودش است اما ما باید بازی کنیم و بازی را ببریم."
ستاره برازیلی در پایان در مورد برگزاری فینال در پاریس صحبت کرد و گفت:" ما یک تیم بزرگ و قدرتمند داریم. فینال در پاریس است و این برای ما باورنکردنی است. این موضوع باعث می‌شود که ما بیشتر از همیشه بخواهیم به فینال برسیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала