Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریس مقصد بعدی رونالدو + عکس

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو آماده جدایی از منچستریونایتد است و از پاریسن‌جرمن به عنوان مقصد بعدی او یاد می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو آماده می‌شود که تابستان امسال منچستریونایتد را به مقصد پاریسن‌جرمن ترک نماید و اعتقاد بر این است که ستاره پرتگالی چشم انداز پیوستن به غول فرانسوی را دارد و بعید است که وی به اسپورتینگ لیسبون یا یوونتوس بازگردد.
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
ورزش
اگر رونالدو برود یونایتد مانع نمی‌شود
"ترانفسر فوتبال" گزارش کرده که رونالدو در صورت عدم موفقیت منچستریونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، به دنبال جدایی از یونایتد خواهد بود.
کریستیانو ظاهرا به این انتقال علاقه‌مند است، جایی‌که می‌تواند در کنار لیونل مسی فوق ستاره آرجانتینی بازی کند.
رونالدو در اولین دوره حضورش در منچستر، شش فصل را سپری کرد و در 292 بازی در همه مسابقات 118 گل به ثمر رساند و سه عنوان قهرمانی لیگ برتری، یک جام حذفی، دو جام EFL و یک جام لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.
یونایتد تابستان گذشته برای دومین بار رونالدو را با قراردادی به ارزش 13 میلیون پوند از یوونتوس به خدمت گرفت. او برای دومین دوره خود در اولدترافورد شروعی چشمگیر داشت و در پنج بازی اول‌اش پنج گل به ثمر رساند.
رونالدو پس از ورودش به لیگ قهرمانان اروپا در پنج بازی شش گل به ثمر رساند و با 15 گل بهترین گلزن این باشگاه در تمام رقابت‌ها در این فصل است. با این حال، او به دلیل فقدان میزان کار و تأثیرش در برابر تیم‌های با کیفیت به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. از ابتدای سال، این مهاجم کهنه کار از هر ده بازی در همه مسابقات فقط یک بار گلزنی کرده است.
او در جریان شکست 4-1 یونایتد مقابل منچسترسیتی به دلیل آسیب دیدگی "فلکسور لگن" حضور نداشت. باخت شیاطین سرخ و برد آرسنال در واتفورد باعث شد که شاگردان رالف رانگنیک به رده پنجم جدول رده بندی لیگ سقوط کنند.
حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که رونالدو در حال حاضر در پرتگال به سر می‌برد و در تلاش ریکاوری است.
اعتقاد بر این است که پاریسن‌جرمن به جذب رونالدو علاقه مند است، زیرا آنها او را به عنوان جایگزینی بالقوه برای کیلیان امباپه می‌دانند. قرارداد این بازیکن 23 ساله با باشگاه لیگ 1 در این فصل به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود که به صورت رایگان از این تیم جدا شود. رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی او معرفی شده است.
پاریسن‌جرمن یکی از معدود باشگاه‌هایی در جهان است که می‌تواند دستمزد رونالدو را تامین کند و بنابراین محتمل‌ترین مقصد برای این بازیکن 37 ساله است.
منچستریونایتد ارلینگ هالند را جایگزین ایده آلی برای کریستیانو رونالدو می‌داند.
از آنجایی که آینده رونالدو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، یونایتد به دنبال جذب یک مهاجم با کیفیت برای فصل آینده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала