Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاتالان‌ها در تلاش رکورد شکنی در نیوکمپ در شب ال‌کلاسیکوی زنان

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2022
عضو شوید
احتمال می‌رود که هواداران تیم فوتبال زنان بارسلونا در اواخر این ماه رکورد جهانی حضور در مسابقات باشگاهی را بشکنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ قرار است دو تیم فوتبال زنان بارسلونا و رئال مادرید اوخر این ماه در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم بروند، از این‌رو انتظار می‌رود هواداران میزبان رکورد جهانی حضور در مسابقات فوتبال باشگاهی زنان را بشکنند.
دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در 30 مارچ دیدار می‌کنند و تکت‌های تمام بخش‌ها به‌جز مناطق VIP ورزشگاه 99354 نفری برای این ال‌کلاسیکو فروخته شده و باشگاه بارسلونا به "اسکای اسپورت نیوز" تایید کرده که دیگر تکتی در دسترس نیست.
صرف نظر از این، تعداد تماشاگران قرار است رکورد 60739 مسابقه باشگاهی را بشکند که قبلا در "واندا متروپولیتانو" ثبت شده بود، زمانی‌که زنان بارسلونا در مارچ 2019 برابر اتلتیکو مادرید به برتری رسید.
این بازی یک رکورد قبلی را که برای تقریباً 100 سال پابرجا بود شکست، زمانی که برای تماشای بازی دو تیم زنان "دیک کر لیدیز" و"سنت هلن"؛ 53000 تماشاگر در گودیسون پارک در باکسینگ دی سال 1920 حضور یافتند.
همچنین این اولین باری خواهد بود که بارسا فمنی در نیوکمپ مقابل هواداران به میدان می‌رود، پس از این‌که سال گذشته به دلیل همه‌گیری کووید-19، اولین بازی خود را پشت درهای بسته در آنجا انجام داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала