Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی کاپیتان تیم ملی فوتسال افغانستان + عکس

© Photo / AFF / محسن رضایی محسن رضایی
محسن رضایی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
محسن رضایی کاپیتان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از هفت سال از بازی‌‎های ملی برای همیشه خداحافظی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، محسن رضایی کاپیتان تیم ملی فوتسال و دستیار فعلی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 19 سال افغانستان؛ پس از هفت سال حضور در ترکیب تیم بزرگ‌سالان فوتسال کشور لحظات قبل رسما از بازی‌های ملی اعلام بازنشستگی کرد.
او این موضوع را در صفحه رسمی فیس‌بوک خودش همگانی و دلیل‌ آن را پدیرفتن مسولیت بزرگ مربی‌گری عنوان کرده است.
محسن در بیانیه‌ای خداحافظی‌اش نوشته است:" مدت 7 سالی که افتخار پوشیدن لباس تیم ملی کشورم را داشتم، شاهد تشویق، محبت و لطف زیاد مردمم بودم و خدارا سپاسگزار و شاکر هستم به خاطر داشتن این لیاقت و از صمیم قلب از مردم عزیزم تشکری و قدر دانی میکنم. جای دارد از تمام استادان، بزرگان، فامیل عزیز، دوستان گل و تمام مسئولین زحمت کش ورزش کشور که در این راه برای بنده‌ی حقیر زحمت کشیدن تشکری کنم و دست بوس تمامشان هستم .باخداحافظی از تیم ملی فوتسال کشورم خیلی زود وارد دنیای سخت و پر مسئولیت مربیگری شدم و از فدراسیون فوتبال افغانستان به خاطر این اعتماد تشکری خاص میکنم. انشأالله بتوانم در این عرصه با دعای خیر شما مردم عزیز موفق باشم."
محسن در حالی از دنیای بازی‌گری خداخافظی کرد که قبل از رقابت‌های کافا که جوانان زیر 19 سال در آن موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی شدند، به عنوان دستیار محمود سعیدی سرمربی تیم زیر 19 سال انتخاب شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала