Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در آستانه جدال حساس برنابئو: ژاوی برای مسی و نیمار آرزوی برد کرد

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
ژاوی هرناندز در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با گالاتاساری در خصوص بازی حساس امشب صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بارسلونا فردا در آغاز دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف گالاتاسارای ترکیه خواهدر فت.
ژاوی سرمربی بارسا که تیمش در این شب و روزها نتایج قابل قبولی را کسب کرده، در نشست خبری قبل از مسابقه به خبرنگاران پاسخ داد.
گالاتاساری
"معتقدم که گالاتاسرای تیم خوبیست، اما ما شانس اصلی برد ما هستیم مخصوصا که در نیوکمپ بازی میکنیم. در حال حاضر حس خوبی دارم و حالم خوب است، چون شرایط در تیم بهتر شده است. سرمربی گالاتاساری رفیقم است، او مربی بسیار خوب و با سبکی است، 5 ماه در قطر کنار هم بودیم، او میتواند این تیم را متحد تر آز حالا کند.
تغییرات در بارسا
"شرایط خیلی بهتر شده است. دینامیک تیم خیلی بهتر از قبل است، فکر میکنم حالا در بهترین فرم خودم هستیم. خیلی ها از من انتقاد کردند و مردم هم اینها را باور کردند. اما حرف های مردم همیشه هست.
لاپورتا و صحبت های اخیر در مورد کومان ( او باید زودتر اخراج میشد)
نمیخواهم به این موضوع ورود کنم. من به کومان احترام زیادی دارم، چون او اسطوره باشگاه است. از کودکی او را دوست داشتم.
اهداف بارسا
دو هدف بزرگ داریم، کسب سهمیه لیگ قهرمانان و البته قهرمانی در لیگ اروپا. ما باید به این دو برسیم. البته کار آسانی هم در پیش نیست.
تقابل مسی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان
او نه تنها در برنابئو درخشیده، بلکه در تمامی استادیوم ها درخشیده است. قطعا بازی امشب دو تیم را خواهم داد. بدون شک برای برد رئال چون مسی و نیمار آنجا هستند، آرزو میکنم. امیدوارم تیم برنده صعود کند، اما چه بهتر که مسی و نیمار صعود کنند.
ملاقات با هالند
این را شما میگویید، در حالی که خودم نمیدانم. هر لحظه برای پیوستن به بارسا خوب است. از زمانی که من مربی بارسا شدم خیلی ها دوست دارند به این تیم بی آیند.
قهرمانی در لیگ اروپا
"برای قهرمانی در لیگ اروپا هیجان داریم. درست است که در لیگ قهرمانان نیستیم، اما همچنان عطش برد داریم." من فکر میکنم، ما شانس اول هستیم، اما شاید سویا بخاطر تاریخچه و تجربه بیشتر در این رقابت ها، از ما بالاتر باشد.
از دست این جام فاجعست؟
"نه. چندین تیم خوب در این جام هستند که برای قهرمانی میجنگند، ما هم تلاش مان را میکنیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала