Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شانس بلند بارسلونا برای جذب ستاره دورتموند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
احتمال پیوستن ستاره بورسیا دورتموند به بارسلونا افزایش پیدا کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 بدون شک روی دو بازیکن تمرکز خواهد داشت. کیلیان امباپه از پاری سن جرمن و ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند.
در خصوص وضعیت مهاجم دورتموند، روزنامه‌های نزدیک به بارسلونا مدعی شده‌اند که مدیران این باشگاه از جذب ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، اطمینان دارند.
در همین رابطه، روزنامۀ اسپورت اسپانیا گزارش می‌دهد هالند از بین مشتریان خود بیشترین علاقه را به این مقصد دارد.
این گزارش مدعی‌است که بازیکن ملی‌پوش نروژی امیدوار است در کنار تیمی جوان و روبه‌پیشرفت، همچنین تحت هدایت ژاوی هرناندز، اسطوره آبی‌اناری‌ها، بخشی از پروژه بازسازی بارسلونا باشد.
از سوی هم، روزنامه موندو دیپورتیوو جلد خود را به این بازیکن اختصاص داده و گفته که هالند نزدیک به 250 میلیون یورو برای بارسا هزینه در پی دارد که این مبلغ شامل بند فسخ نیز خواهد بود.
با این حال خبرنگاران این روزنامه باور دارند که سیتی همچنان شانس اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آید.
بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند اما پیش از این از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان گزینه‌های اول خرید این ستاره نروژی نام برده می‌شد.
قرارداد این ستاره با بروسیا دورتموند تا سال 2024 ادامه دارد اما بند فسخ 75 میلیون یورویی این بازیکن در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین موضوع باعث شده که او به یکی از سوژه‌های اصلی بازار نقل و انتقالات تبدیل شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала