کشته شدن سه کودک در ولایت غزنی

© https://twitter.com در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی نیروهای گروه طالبان به دکانداران منطقه‌ی "بابه" در این ولسوالی دستور داده تا پرچم این گروه را بر دکان‌های ‌شان نصب کنند.
 در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی نیروهای گروه طالبان به دکانداران منطقه‌ی بابه در این ولسوالی دستور داده تا پرچم این گروه را بر دکان‌های ‌شان نصب کنند. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
گزارش ها از ولایت غزنی حاکی است که انفجار مهمات باقیمانده از جنگ در این ولایت منجر به کشته شدن سه کودک شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به دلیل انفجار مهمات باقیمانده از دوران اشغال، تجاوزگری و جنگ های داخلی در افغانستان، هر چند وقت یکبار، شماری از غیر نظامیان کشور ازجمله کودکان جان خود را ازدست می دهند.
در همین پیوند در بسیاری از مناطق ولایت غزنی هنوز مین ها و مواد انفجاری باقیمانده و در نتیجه انفجار این مواد همه ساله ده ها تن کشته، زخمی یا معلول می شوند.
سید اسحاق صالح، سخنگوی فرماندهی پلیس ولایت غزنی روز گذشته (سه شنبه 17 حوت) گفت: براثر انفجار خمپاره باقیمانده از جنگ نزدیک روستای "قرباغی" در مرکز ولایت غزنی ، سه کودک کشته شدند و یک کودک دیگر زخمی شد.
براساس این گزارش، کودکان پس از کشف این گلوله خمپاره زمانیکه قصد داشتند آن را در بازار محلی به فروش برسانند ، براثر انفجار آن کشته شدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала