انهدام وسایط زرهی ارتش اوکراین توسط هلیکوپتر Ка-52 روسیه + ویدئو

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Вертолет Ка-52М около колонны военной техники ВС РФ в Армянске
Вертолет Ка-52М около колонны военной техники ВС РФ в Армянске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه استفاده از هلیکوپترهای Ка-52 در عملیات ویژه این کشور در اوکراین را به نمایش گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با انتشار یک نوار ویدئویی استفاده از هلیکوپتر های جنگی Ка-52 در عملیات ویژه این کشور در اوکراین را نشان داد.
دراین نوار ویدیویی مشاهده می‌شود که چگونه این هلیکوپتر ها به وسایط زرهی استتار شده ارتش اوکراین حمله موشکی انجام می‌دهد.
هلیکوپترهای تهاجمی در ارتفاعات بسیار کم برای جلوگیری از پرتاب موشک به سمت آنها از سیستم های دفاع هوایی قابل حمل توسط انسان استفاده می شوند.
وزارت دفاع تصریح کرد که در جریان عملیات ویژه در اوکراین، نیرو های هوانوردی ارتش وظایف اسکورت کاروان ها، انهدام موتر هایزرهی و همچنین تحویل نیرو و محموله های نظامی را انجام می دهد.
گفتنی است در 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала