بیش از 850 رستورانت مک‌دونالد در روسیه تعطیل می‌شوند

© Photo / McDonald’sБургер P.L.Т с растительным мясом
Бургер P.L.Т с растительным мясом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
مک‌دونالد 850 رستوران فست فود را در روسیه به طور موقت تعطیل خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالد، اعلام کرده است که مک دونالد 62000 نفر را در روسیه استخدام کرده است که تمام توان خود را به این شرکت به خرچ دادند.
کمپچینسکی گفت: "در عین حال، ارزش‌های ما به این معناست که نمی‌توانیم رنج بی‌معنای انسانی را که در اوکراین رخ می‌دهد نادیده بگیریم."
طبق گزارش مک دونالد، 850 شعبه به طور موقت در روسیه تعطیل خواهند شد.
The Apple Inc logo is seen hanging at the entrance to the Apple store on 5th Avenue in Manhattan, New York, U.S., October 16, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.03.2022
اپل فروش محصولاتش در روسیه را متوقف می‌کند
تاکید می‌شود که مک‌دونالد "تصمیم گرفت به طور موقت تمام رستوران‌های خود را در روسیه تعطیل کند و تمام فعالیت‌های خود را در بازار به حالت تعلیق درآورد.
گفتنی است در 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала