Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال‌مادرید – پاری‌سن‌‌جرمن؛ برنابئو میزبان قسمت دوم جنگ ستاره‌گان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2022
عضو شوید
امشب در سانتیاگو برنابئو شاهد نبرد بزرگی بین رئال‌مادرید و پاری‌سن‌جرمن خواهیم بود که در پایان آن یکی از بزرگان اروپا از لیگ قهرمانان کنار خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان پاری‌سن‌جرمن است.
شرایط رئال‌مادرید تحت هدایت آنچلوتی
کارلو آنچلوتی حسرت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را ندارد و رئال‌مادرید هم با 13 جام پرافتخارترین تیم این تورنمنت است، اما همین سابقه روشن کار کهکشانی‌ها را سخت می‌کند.
نتظار از رئال‌مادریدی که این فصل بی‌حاشیه و آهسته پیش رفته بیش از این است که در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان از دور رقابت‌ها کنار برود. از سال 1994 به بعد رئالی‌ها در خانه به هیچ تیم فرانسوی‌ای در خانه نباخته‌اند و آن باخت آخر هم در جام‌درجام اروپا مقابل پاری‌سن‌‌جرمن بوده.
کارلتو امشب باید هنرش را نشان بدهد، چرا که از طرفی مهره‌های مهمی مثل کروس و کاسمیرو را در اختیار نخواهد داشت، از طرف دیگر نمی‌تواند بی‌گدار به آب بزند، چرا که خط حمله حریف مملو از بازیکن‌های سرعتی و تکنیکی است که در ضدحملات می‌توانند تیمش را از هجومی بازی کردن پشیمان کنند.
پاری‌سن‌جرمن؛ تیمی با حضور ستاره‌های نام‌دار فوتبال جهان:
پاری‌سن‍‌جرمن همین چند روز قبل به نیس باخت و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم عملکردش چنگی به دل نزده است.
با این حال در بازی رفت یکی از بهترین نمایش‌های فصل پاری‌سن‌جرمن را مقابل رئال‌مادرید دیدیم. تیمی که موقعیت‌های زیادی خلق کرد و شایستگی برد با بیش از یک گل را هم داشت.
حفظ برد در مادرید کار دشواری است، اما مائوریسیو پوچتینو هم که انتقادهای بسیاری را به جان خریده، می‌خواهد در این دیدارهای بزرگ خودی نشان بدهد.
اما از بخت بد او یکی از مؤثرترین مهره‌هایش در بازی‌های اینچنینی یعنی امباپه مصدوم شده و مشخص نیست بتواند در مادرید بازی کند.
مصدومان و محرومان
علاوه بر کاسمیرو و فرلان مندی که به‌دلیل محرومیت کنار رئال‌مادرید نیستند، تونی کروس هم به‌دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت.
کیلیان امباپه در آخرین تمرینات پاری‌سن‌جرمن مصدوم شده و مشخص نیست به این بازی حساس برسد. آندر اِررا، سرخیو راموس و خوان برنات هم دیگر مصدومان پاریسی‌ها هستند.
ترکیب احتمالی دو تیم
رئال‌مادرید: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مارسلو، والورده، کاماوینگا، مودریچ، رودریگو، وینیسیوس و بنزما
پاری‌سن‌‌جرمن: دوناروما، حکیمی، مارکینیوس، کیمپمبه، مندس، گِیه، دانیلو، وراتی، نیمار، مسی و امباپه
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала