Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: "کامبک؟ جادوی برنابئو بود"

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی بُرد بزرگ و هیجان‌انگیز رئال مادرید مقابل پاریسن‌جرمن را، جادوی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خواند.
به گزارش اسپوتنیک؛ دیشب در مصاف با پاریسن‌جرمن، کریم بنزما هت‌تریک کرد و رئال شکست یک بر صفر رفت را با حساب 3-1 پیروز شد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال پس از سوالی درباره کامبک گفت: "ما خیلی سختی را متحمل شدیم اما ادامه دادیم. ما در گرفتن توپ مشکل داشتیم، ولی فشار آوردین تا به ما اجازه داد بازی را به تساوی بکشیم و سپس جادوی برنابئو ظاهر شد."

بعد از بازی هم بنزما و هم لوکا مودریچ مورد تمجیدهای زیادی را قرار گرفتند و هر کدام از آنها در نیمه دوم نمایش تماشایی داشتند.

آنچلوتی اظهار داشت: "آنها هر روز بهترین هستند. من از کار با آنها لذت می‌برم. کریم مصدومیت داشت و اکنون برگشته است. لوکا همیشه در هر جایی که بازی می‌کند در بهترین حالت خود بازی می‌کند."

آنچلوتی تأثیری را که خودش در بازی با تعویض‌هایش گذاشته بود را کم اهمیت جلوه داد و اصرار داشت که تیمش در این فصل در برابر هرکسی شانس داشته است.

آنچلوتی گفت: "اگر ما خوب بازی کنیم، می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم. همه چیز تغییر کرده است زیرا ما امشب بهتر بازی کردیم. البته شانس کمک می‌کند. امشب جادوی استادیوم و باشگاهی با تاریخ بزرگ بود. من بازی‌های زیادی در این رقابت‌ها داشته‌ام و مانند امشب کمتر بوده است. امیدواریم این موضوع فراموش نشود و ما را به عملکرد خوبی در این لیگ قهرمانان سوق دهد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала