Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلفات رئال در برنابئو؛ سه ستاره مقابل پی‌اس‌جی مصدوم شدند

© AP Photo / Manu FernandezФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
سه بازیکن رئال در بازی شب گذشته مقابل پاری‌سن‌جرمن با مصدوم شدند.
به گزارش اسپوتنیک، در شب دوم از بازی‌های دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید بازی باخته را با پیروزی عوض کرد و مهمان خود پاری‌سن‌ژرمن را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا در مجموع سه بر دو برنده شود.
این پیروزی اما، تلفاتی هم داده است و برخی بازیکنان با مصدومیت های جزئی بازی مقابل پی‌اس‌جی را ترک کرده اند و شاید بازی دوشنبه آینده مقابلم ایورکا در لالیگا را از دست بدهند.
هرچند مصدومیت کریم بنزما، ادر میلیتائو و ناچو فرناندز شدید نیست اما شاید هر سه نفرشان در بازی دوشنبه بعدی استراحت کنند به خصوص که رئال مادرید باید در روز 29 حوت دوئلی حیثیتی مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو داشته باشد.
میلیتائو در دقیقه 60 بازی در یکی از برخوردها دچار مصدومیتی جزئی شد و لنگ زنان به بازی ادامه داد و شاید او هم با فکر ال کلاسیکو استراحت کند و در بازی دوشنبه آینده حضور نداشته باشد.
ناچو نیز در جریان بازی دچار مصدومیتی جزئی شده است. تمرینات رئال برای بازی با مایورکا جمعه صبح برگزار می شود و شرایط دقیق مصدومیت هر سه بازیکن مشخص خواهد شد اما هیچ کدامشان مشکلی برای تقابل با بارسلونا نخواهند داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала