Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله رییس پی‌اس‌جی به کارمند رئال: "من تو را می‌کشم" + عکس

© REUTERS / ARND WIEGMANNناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020.
ناصر الخلیفی  مالک پاری سن ژرمن   Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاریسن‌جرمن شب قبل پس از شکست برابر رئال، به یکی از کارمندان تیم میزبان در برنابئو حمله کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در شبی که پاریسن‌جرمن با داشتن ستاره‌های بزرگ نام و خط هجومی منحصر به فرد برابر رئال مادرید 3-1 باخت و با حساب مجموعی 3-2 از گردونه رقابت‌ها حذف شد، ناصر الخلیفی رییس این باشگاه حذف تیم‌اش را به خوبی قبول نکرد و چند نفر مجبور شدند برای جلوگیری از جنجال آفرینی وی مداخله کنند.
مونیکا مارچانته در مُوِوی‌ستار گزارش کرده که ناصر الخلیفی در پایان بازی به سرعت محوطه جریمه را ترک کرد تا با فریاد زدن به محوطه‌ای که برای تیم‌های میهمان در ورزشگاه تعبیه شده بود، برود. سپس او با عصبانیت مستقیم به رختکن رفت و به روش بدی به دنبال داوران بود تا آنها را به خاطر اتفاق بازی سرزنش کند. مشکل این است که او گیج شد و به اتاق مگیا داویلا نماینده زمین رئال مادرید رفت.
رییس پاریسی‌ها بسیار ناراحت بود و به سختی کنترول شد زیرا چندین نفر مجبور به مداخله شدند و تصویر نسبتاً شرم آوری از وی ثبت شد.
به گفته باشگاه، یکی از کارمندان رئال مادرید این صحنه را ضبط می‌کرد و الخلیفی که متوجه شد به سمت او رفت و با فریاد زدن: "تو را می‌کشم" به او حمله کرد که توسط محافظان خودش از درگیری جلوگیری شد. لئوناردو بعداً خواستار پاک شدن تصاویر موبایل کارمند رئال مادرید شده است.
این در حالی‌ست که ناصر الخلیفی و امیر قطر در تابستان گذشته پیشنهاد 200 میلیونی رئال برای خرید امباپخ را رد کردند که پاسخ تلخی از رئال گرفتند. مشاهده اینکه چگونه پروژه در دست داشته شان دوباره شکست خورده؛ سبب شد تا وی در چند سانتی متری دشمن اصلی‌اش فلورنتینو پرز، عصبانی شود.
این حمله رییس پی‌اس‌جی همچنان در صورت جلسه داور مسابقه نیز ثبت شده است.

دنی مکلی داور هالندی، رفتار تهاجمی رییس پی‌اس‌جی را دقایقی ثبت کرد که با تهدید آنها را مورد خطاب قرار داد و دروازه را به روی شان بست و حتی پرچم یکی از داوران را شکست. این موضوع در صورت‌جلسه بند هفت، مربوط به اتفاقات پس از بازی منعکس شده است: "رئیس و مدیر فنی PSG رفتار تهاجمی نشان دادند و سعی کردند وارد رختکن داوران شوند. وقتی داور از آنها خواست که بازی را ترک کنند، آنها مانع از ورود به رختکن داوران شدند. رییس پی‌اس‌جی به پرچم یکی از حاضران ضربه زد و آن را شکست."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала