Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کیش و مات مسی و پاریسی ها در مادرید در شب هت‌تریک تاریخی بنزما؛ رئال به پی اس جی درس فوتبال داد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید با درخشش کاپیتان فرانسوی خود به پیروزی شیرین رسید.
تیم‌های فوتبال رئال مادرید و پاریسن جرمن از ساعت 12:30 امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در چهارچوب بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اورپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 3 بر 1 و صعود تاریخی رئال مادرید به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به پایان رسید.
در این بازی ابتدا کیلیان ام‌باپه پ در دقیقه 39 اریسن جرمن را روی یک ضد حمله و اشتباه بازیکنان رئال روی دادن یک توپ به حریف پیش انداخت تا تیمش در نیمه اول با حاشیه اطمینان خاطر پیروز به رختکن برود.
اما در ادامه و نیمه‌ی دوم رئال مادرید توانست به لطف درخشش و هت‌تریک کریم بن‌زما به بازی برگردد و به مرحله‌ی یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.
بنزما در نیمه دوم این دیدار با توجه به اینکه رئال مادرید نیاز به مبرم به پیروزی و جبران نتیجه داشت، در دقیقه 61 بازی را به تساوی کشاند تا امیدهای تیمش را زنده کند.
بعد از این گل رئال روحیه بالایی برای ادامه بازی به دست آورد و موفق شد در فاصله 2 دقیقه با توجه به افت ضعیت پارسی ها در خط دفاع، در دقایق 76 و 78 حساب کار را 3 بر 1 کند تا رئال را پیروز میدان کند.
لازم به ذکر است که در این بازی دو گل پاریسن جرمن که توسط ام‌باپه زده شده بود توسط داور مردود اعلام شد.
گفتنی‌ست که بازی رفت این دو تیم با نتیجه 1 – 0 به سود پی اس جی در پاریس با گلزنی امباپه پایان یافته بود و رئال مادرید در شبی به یاد ماندنی با هتریک تاریخی بنزما پی اس جی را در مجموع دو دیدار برگشت، 3 بر 2 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала