سرگی لاوروف: دیدار پوتین با زلنسکی نباید دید و وادید باشد

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
وزیر خارجه روسیه در نشست خبری گفت که دیدار رهبران روسیه و اوکراین نمایشی نباشد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه پس دیدار با همتای اوکراینی خود ابراز امیدواری کرد که دیدار ولدیمیر پوتین با زلنسکی در بلاروس انجام شود.
لاوروف گفت: "ما تائید کردیم که پوتین از دیدار با زلنسکی امتناع نمی‌کند، امیدورام چنین روسی برسد. اما برای این کار لازم است کارهای مقدماتی که در مسیر بلاروس در حال انجام است انجام شود. سه نشست برگزار شده است. پیشنهادات ما به طرف اوکراینی خیلی مشخص است، قول دادند که جواب مشخص ارائه کنند. ما منتظریم."
Министр иностранных дел России Сергей Лавров на пресс-конференции по итогам трехсторонней встречи глав МИД России, Украины и Турции (10 марта 2022). Анталия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
لاوروف: آزمایشگاه بیولوژیکی امریکا به‌طور مخفیانه در اوکراین قرار داشت
روسیه بامداد روز پنجشنبه (24 فبروری) عملیات نظامی ویژه خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پیشتر گفته بود که در خصوص عملیات نظامی ویژه در دونباس تصمیم گیری کرده است. او در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به شهروندان گفت که شرایط "نیازمند اقدام قاطع و فوری ما است، جمهوری‌ های مردمی دونباس درخواست کمک از روسیه دارند". رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه تمام مسوولیت این خونریزی‌ها بر عهده رژیم حاکم بر اوکراین خواهد بود، از ارتش اوکراین خواست تا دستورات جنایتکارانه مقامات اوکراینی را اجرا نکنند، سلاح‌ها را زمین بگذارند و به خانه برگردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала