طرح خفاش های حامل سلاح بیولوژیکی امریکا علیه روسیه

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر Кольцевание летучих мышей на орнитологической станции Зоологического института Российской академии наук на Куршской косе
Кольцевание летучих мышей на орнитологической станции Зоологического института Российской академии наук на Куршской косе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
لابراتوار های اوکراین، امریکا و گرجستان در جوار روسیه پروژه خفاش های حامل سلاح بیولوژیک می سازند.
به گزارش اسپوتنیک، لابراتوار های امریکا، اوکراین و گرجستان در نزدیکی سرحدات روسیه طرح شوم را اجرا می کنند که در آن خفاش ها به مثابه حامل سلاح های بیولوژیکی در نظر گرفته می شوند.
وزارت دفاع روسیه اعلام نمود که لابراتوار های امریکا و اوکراین طرحی را در نزدیکی سرحدات روسیه اجرا می کنند که در آن خفاش ها به مثابه حامل بیو تسلیحات بررسی می شوند.
پزشکان هندی برای اولین بار جهش مضاعف ویروس کرونا را شناسایی کردند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2021
اطلاعات آمریکا: کرونا به عنوان یک سلاح بیولوژیکی تولید نشده است
وی تصریح کرد، این طرح ها در نزدیکی سرحدات روسیه - در نواحی سواحل بحیره سیاه و قفقاز - در حال اجرا است. این پروژه با مشارکت نه تنها لابراتوار ‌های بیولوژیکی اوکراین، بلکه همچنین لابراتوار های بیولوژیکی گرجستانی تحت کنترل پنتاگن با همکاری مؤسسه پلی‌تکنیک ویرجینیا و سازمان جیولوژی ایالات متحده اجرا می‌شود.
ایگور کیریلوف قوماندان حفاظت از تشعشع، کیمیاوی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه گفت:" برعلاوه، طرح Р-781 که در آن خفاش ها به عنوان ناقل و حامل عناصر احتمالی سلاح های بیولوژیکی بررسی می شوند. از جمله اولیت ها بررسی پاتوژن ها باکتریایی و ویروسی بوده که قادر به انتقال از خفاش به انسان بوده است: محرک های طاعون، لپتوسپیروز، بروسلوز و همچنین کروناویروس و فیلوویروس ها."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала