Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طوفان توییتری هت‌تریک بنزما در میان هواداران + عکس

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
با هت تریک کریم بنزما؛ بازگشت تاریخی رئال مادرید مقابل پاریسن‌جرمن ثبت شد و اما این پیروزی در توییتر طوفان به پا کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید دیشب یکی از به یاد ماندنی‌ترین کامبک‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد، زیرا این تیم در بازی رفت یک بر صفر باخت و آنرا به پیروزی 3-1 در سانتیاگو برنابئو به لطف هت‌تریک کریم بنزما تبدیل کردند. با انجام این کار، رئال در مجموع با نتیجه 3-2 پیروز شد و به یک چهارم نهایی رقابت‌ها رسید زیرا به نظر می‌رسد به دنبال کسب چهاردهمین عنوان‌اش به عنوان پادشاه این قاره است.
در بازی دیشب کیلیان امباپه در نیمه اول یک گل زد تا هر دو گل رفت و برگشت تیم‌اش را به ثمر رسانده باشد و با این کار بار دیگر ایستاد و جهانیان را متوجه کیفیت درخشان خود کرد.
اما در نیمه دوم رئال مادرید بازگشت تاریخی را ثبت کرد تا شجره اروپایی خود را ثابت کند‌.
پی‌اس‌جی با برتری غیرقابل انکار به رختکن رفت، اما رئال مادرید در نیمه دوم با سبکی هیجان‌انگیز پاسخ داد. لحظه وحشتناک جانلوئیجی دوناروما در داخل محوطه جریمه، فرصتی را برای وینیسیوس جونیور ایجاد کرد تا با پاس نزدیک، کریم بنزما را صاحب توپ ساخته و مهاجم فرانسوی گلزنی کند‌.
پس از تساوی نتیجه، بنزما در دو دقیقه بازی را تغییر داد و یکی از نمادین‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را به پایان رساند. کاپیتان رئال مادرید با تلاش انحرافی یکی از جالب‌ترین گل‌های دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند تا هت‌تریک خود را تکمیل کند، زیرا پاریسن‌جرمن شوکه شده و به شدت فاقد اعتماد به نفس به نظر می‌رسید.
عملکرد لوکا مودریچ در نیمه دوم نیز دیدنی بود، زیرا استاد کروات، همه نیم حریف‌ را با نمایشی شگفت انگیز در مرکز میدان به عقب برگرداند.
در حالی که پاریسی‌ها بار دیگر در رقابت‌های باشگاهی برتر اروپا تسلیم شدند، در اینجا برخی از بهترین توییت‌های این بازی را مشاهده می‌‌کنید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала