نمایش موترهای زرهدار رادارگریز در عربستان+ویدیو

© Photo / United Instrument Manufacturing Corporationروسیه جدیدترین سلاح ضد طیارات بی پیلوت آزمایش میکند
روسیه جدیدترین سلاح ضد طیارات بی پیلوت آزمایش میکند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
John Cockerill درنمایشگاهWDS 2022 از موتر رهگیر مخفی کوکریل i-X رونمایی کرد.
به گزار اسپوتنیک، جان کوکریل شرکت بلژیکی موتر تیزرفتار زرهی جدید کوکریل آی ایکس را معرفی کرده است. این موتر رزهی که یک رهگیر رادارگریز زمینی نامیده می شد، در نمایشگاه جهانی دفاع 2022 (WDS) در عربستان سعودی رونما شد.
طراحی مدول امکان آنرا می دهد که ترکیب تجهیزات و تسلیحات Cockerill i-X را تغییر دهید. این موتر زرهدار تمام چرخ متحرک یک ماژول جنگی جهانی دریافت کرد که می تواند یک تفنگ اتومات با کالیبر 25 و 30 میلی متر را حمل کند. تسلیحات این وسیله نقلیه نیز شامل راکت های ضد تانک و ماشیندار ثقیل است.
توانایی هیبریدی با ظرفیت 800 اسب بخار حداکثر سرعت را در شاهراه تا 200 کیلومتر فی ساعت تعیین می کند. موتر زرهدار در برابر گلوله های اسلحه کوچک و ترکش های زره ​​پوش محافظت می کند. همچنین این دستگاه می تواند خدمه را در برابر انفجار یک مین ضد تانک با قدرت انفجار بالا محافظت کند.
Cockerill i-X را می توان با کلاه های هوشمند استفاده کرد که دید همه جانبه را فراهم می کند. به نوبه خود، نیروگاه هیبریدی باعث کاهش دید در محدوده مادون سرخ می شود. سازنده همچنین روی یک پوشش ویژه کار می کند که برای کاهش دید موتر طراحی شده است.
در ماه فبروری، روسیه نوع جدید ماشین محاربوی تایگر را در روسیه نمایش داد. جلو موتر از طرف دست راست نیز برای مشتریان خارجی در نظر گرفته شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала