Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس لرزه‌های تحریم چلسی؛ 5 بازیکن مجبور به ترک لندن

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو رودیگر
آنتونیو رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
دولت انگلیس چلسی را از فعالیت‌های مختلف در بازار انتقالا منع کرد که به دلیل آن برخی بازیکنان این تیم مجبور به ترک باشگاه هستند.
به گزارش اسپوتنیک؛ به دلیل تحریم‌های دولت انگلیس علیه رومن آبراموویچ مالک چلسی، این تیم در تابستان امسال برخی از ستاره‌های اصلی خود را از دست خواهد داد زیرا نمی‌تواند برای آنها پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه نماید.
به این اساس ممکن 5 بازیکن آبی‌ها مجبور شوند تیم لندنی را ترک کنند.
دولت انگلیس آبراموویچ را مورد تحریم قرار داد و دارایی‌های وی را بلاک نمود. این خبر به این معنی است که تنها دارندگان تکت فصلی می‌توانند در بازی‌های آینده و همچنین کسانی که دارای تکت از قبل خریداری شده هستند می‌توانند بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند اما چلسی حق خرید و فروش بازیکن را نخواهد داشت و همچنان نمی‌تواند که قراردادها را تمدید نماید.
یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های باشگاه، از دست دادن میلیون‌ها استعدادش در پایان فصل خواهد بود، از جمله سه ستاره کلیدی تیم اصلی.
از آنجایی که باشگاه دیگر قادر به ارائه قراردادهای جدید نیست، به این معنی است که پنج بازیکن مجبور خواهند شد در تابستان با پایان قراردادشان ترک کنند.
سائول نیگوئز علاوه بر چارلی موسوندا که از فصل 2017/2018 برای این باشگاه بازی نکرده، پس از یک فصل قرضی به اتلتیکو مادرید بازخواهد گشت.
نگران‌کننده‌تر این است که سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان باشگاه، ممکن است پس از یک دهه در غرب لندن مجبور به جدایی دردناکی شود.
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
ورزش
فوری؛ تحریم بی رحمانه‌ی مالک چلسی و آبی‌های لندن توسط دولت انگلیس
مدافع ملی پوش اسپانیایی نقش کلیدی در موفقیت‌های اخیر زیر نظر توماس توخل داشته و در مجموع 9 جام از جمله دو قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده و به شدت با انتقال به بارسلونا پیوند خورده است.
آندریاس کریستنسن نیز می‌تواند به صورت رایگان باشگاه را ترک کند، پس از اینکه مذاکرات در مورد قرارداد جدید در چند ماه گذشته پس از شروع قدرتمند فصل متوقف شد.
بزرگترین باخت ممکن است آنتونیو رودیگر باشد - که از زمانی که توخل جانشین فرانک لمپارد شد، یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر بوده است. اگر دوران حضور وی در استمفوردبریج به پایان برسد، بازیکن ملی پوش آلمانی گزینه مورد علاقه خیلی از تیم‌هاست و جدایی او به منزله از دست دادن دارایی بزرگی برای باشگاه خواهد بود.
نیوکاسل اخیراً علاقه نشان داده، در حالی‌که رئال مادرید در آستانه تابستان به دنبال او است.
این امر درست چند ساعت قبل از این‌که چلسی در لیگ برتر به مصاف نورویچ برود، به روز رسانی شده – اما مسابقه برنامه ریزی شده را مختل نمی‌کند.

نادین دوریس دبیر فرهنگ درباره وضعیت باشگاه گفت: "برای اطمینان از ادامه رقابت و فعالیت باشگاه، ما مجوز ویژه‌ای را صادر می‌کنیم که به اجرای برنامه‌ها، پرداخت دستمزد کارکنان و دارندگان تکت موجود اجازه می‌دهد تا در مسابقات شرکت کنند، در حالی‌که محروم کردن آبراموویچ از مالکیت باشگاه بسیار مهم است. می‌دانم که این ابهاماتی را به همراه دارد، اما دولت با لیگ و باشگاه‌ها همکاری خواهد کرد تا فوتبال را حفظ کند و در عین حال اطمینان حاصل کند که تحریم‌ها به اهداف مورد نظر ضربه خواهند زد. باشگاه‌های فوتبال سرمایه‌های فرهنگی و بستر جوامع ما هستند. ما متعهد به حفاظت از آنها هستیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала