Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گفتگوی امباپه و بنزما در اتاق خصوصی؛ مهاجم رئال به هموطن‌اش چه گفت؟ + عکس

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
کریم بنزما و کیلیان امباپه، پس از بازی دیشب در برنابئو برای 15 دقیقه با هم صحبت کردند، که مادر و وکیل ستاره پی‌اس‌جی در آنجا حضور داشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ در پایان بازی دیشب رئال مادرید و پی‌اس‌جی؛ کمره‌های ورزشگاه به مهاجم فرانسوی اشاره داشت که با شکست سانتیاگو برنابئو را ترک می‌کرد ولی گویا از این‌که رئال را برای بازی کردن انتخاب کرده، انتخاب درستی است.
در این بین اما دوستی این بازیکن با کریم بنزما کاملا مشخص است.
مُهاجم رئال در پایان بازی برای هموطن‌اش منتظر ماند تا درباره اتفاقات پیش آمده و احتمالی بعدی صحبت کند. گفته می‌شود که گفتگو بین دو بازیکن در یکی از اتاق‌های متصل به رختکن سالُن مادرید برای 15 دقیقه به طول انجامید.
مادر بازیکن پی‌اس‌جی نیز در آنجا حضور داشت که به همراه وکیل مُهاجم این بازی را تماشا می‌کرد و بعدا وارد محوطه‌ای شد که برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود.
البته در چهره امباپه ناامیدی محسوس بود ولی او حواسش به همه چیزهایی بود که بنزما توضیح می‌داد.
این گفتگو در مکانی نسبتاً خصوصی انجام شد که تقریباً برای افرادی که در آن منطقه حق حضور نداشتند غیرقابل دسترس بود. همه خواهان عکس با بازیکنی بودند که رئال مادرید را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داده بود. مسی و نیمار دو بازیکن دیگر مورد ادعای هواداران حاضر در آنجا بودند.
امباپه همیشه با مردم صمیمانه بود، به خصوص با کارمندان و بازیکنان رئال مادرید.
پانزده دقیقه‌ای که ستاره فرانسوی با بنزما در برنابئو داشت، مطمئناً به او کمک کرد تا کمی بیشتر درباره رئال مادرید و نحوه عملکرد آن بحث کند و بداند. این مهاجم قبلاً تأیید کرده که تیم مادریدی متفاوت است و مکان‌اش در لیگ قهرمانان اروپا است.
او نسخه‌ای از سانتیاگو برنابئو را بر اساس حکم الخلیفی انتخاب نکرد، بلکه از محبت و به رسمیت شناختن همه هواداران مادرید استفاده کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала