Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرد شماره یک تنیس جهان از حضور در رقابت های تنیس آمریکا محروم شد

© REUTERS / Danielle ParhizkaranSep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S.
Sep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2022
عضو شوید
نواک جوکوویچ از مسابقات ایندین ولز و میامی به دلیل عدم پذیرش واکسیناسیون انصراف داد.
به گزارش اسپوتنیک، نواک جوکوویچ از مسابقات ایندین ولز و میامی به دلیل عدم پذیرش واکسیناسیون انصراف داد. جوکوویچ به دلیل محدودیت های کرونا و با توجه به اینکه هنوز واکسینه نشده، اجازه ورود به ایالات متحده را ندارد.
نواک جوکوویچ در صفحه شخصی خود نوشت:
"در حالی که نام من به طور خودکار در فهرست بازیکنان شرکت‌کننده در مسابقات مسترز ایندین ولز و میامی بود، می‌دانستم که با توجه به شرایط ورود به ایالات متحده، بعید است بتوانم به آنجا سفر کنم."
مرد شماره یک تنیس جهان در ادامه گفت:
"از آنجایی که مقررات همیشه در حال تغییر است، می‌خواستم منتظر بمانم و ببینم آیا چیزی تغییر می کند یا خیر. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا تأیید کرد که مقررات تغییر نمی کند و این بدان معناست که من در این کشور بازی نخواهم کرد."
تنیس اوپن استرالیا درحالی چند ماه پیش برگزار شد که جوکوویچ به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا توسط دولت این کشور بازداشت شد و همین موضوع حواشی زیادی را برای او به ارمغان آورد و این تنیسور از حضور در ادامه این رقابت‌ها منع شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала