اوکراین به ذخایر طلا و ارز خارجی روسیه چشم دوخته

© Sputnik / Vitaliy Bezrukih /  مراجعه به بانک تصاویر طلا
طلا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
عضو شوید
معاون وزیر اقتصاد اوکراین اظهار داشته که کیف به ذخایر طلا و ارز خارجی بازداشت شده روسیه ادعا دارد.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس کودین معاون اول وزارت اقتصاد اوکراین روز جمعه گفت که کیف، همراه با شرکای غربی‌اش، در حال توسعه مکانیزم مصادره ای 415 میلیارد دالر از بانک مرکزی روسیه استند.
او یادآور شد که دولت های غربی قبلا ذخایر طلا و ارز خارجی روسیه به مبلغ 415 میلیارد دالر را بازداشت کردند. "
Владимир Путин и президент Белоруссии Александр Лукашенко во время встречи на полях саммита ШОС - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
قبل از عملیات روسیه، اوکراین قصد حمله به بلاروس را داشت
در اصل، این مقدار تقریبا به اندازه کافی برای پوشش مستقیم خسارات اوکراین است. ما انتظار داریم که در آینده نزدیک، همراه با دولت های کشورهای شریک، یک مکانیسم قانونی پیدا کنیم و با کمک آن این پول خسارات اقتصاد اوکراین را جبران کند.
قابل ذکر است که روسیه در روز 24 فبروری عملیات نظامی را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف این عملیات را "حمایت از افرادی می باشد که طی هشت سال به قتل رسیده اند که نسل کشی می باشد".
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح تنها بر زیربنا های نظامی و نیروهای اوکراینی شوک ها را اعمال می کنند، جمعیت غیرنظامی تهدید نمی شود. با حمایت نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، فعالیت جمهوری لوگانسک و دونسک توسعه یافته است. اما هیچ سخنرانی در مورد اشغال اوکراین وجود ندارد، او بر رئیس جمهور روسیه تأکید کرد. در پاسخ، کشورهای غربی تعدادی از تحریم های جدید ضد روسیه را معرفی کرده اند. بسیاری از شرکت های خارجی کار خود را در فدراسیون روسیه متوقف کرده اند. اقدامات محدود کننده نیز بر روی بلاروس قرار گرفت، که غرب، حمایت از عملیات ویژه نظامی روسیه را در اوکراین متهم کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала