Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستور امیر قطر مبنی بر ماندن امباپه؛ دل کیلیان با رئال است

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها پاریسن جرمن تمام تلاش خود را برای ماندن ستاره فرانسوی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پی اس جی پس از حذف تاریخی مقابل رئال در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ باید روی آینده خود برنامه ریزی کند.
این تیم با وجود هزینه های نجومی نتوانست قهرمان اروپا شود و طلسمشان ادامه پیدا کرد.
قطری ها حالا به شدت ناامید هستند و به گفته اکیپ در دو ماه و نیم پایانی تا اتمام فصل همه تلاش خود را خواهند کرد تا امباگه را راضی به تمدید کند.
اکیپ گزارش داده است که پی اس جی همه تلاش خود را می کند تا امباپه را حاضر به تمدید کند.
آنها حس می کنند که از دست دادن بهترین بازیکنشان بعد از حذف از چمپیونزلیگ و در فاصله چند ماه تا جام جهانی قطر برایشان یک شوک خواهد بود و به همین خاطر امیر قطر دستور داده تا هر طور که شده قرارداد امباپه تمدید شود.
البته پی اس جی می اند که حذف از چمپیونزلیگ می تواند امیدهایشان برای تمدید قرارداد امباپه را کاملا به باد بدهد چرا که کیلیان نمی خواهد در تیمی بازی کند که شانسی در تورنمنت های بزرگ ندارد.
از سویی خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز در روزنامه مارکا نیز گزارش داده است که سفر دو روزه امباپه به مادرید بیش از هر زمان دیگری ستاره فرانسوی را مطمئن کرد که آینده اش باید در رئال مادرید باشد.
در حقیقت این بازی فرصتی بود که کیلیان حس بازی در رئال و حضور در استادیومی نظیر برنابئو را درک کند و بفهمد که آن را با هیچ چیزی در دنیا نمی تواند عوض کند.
در حقیقت کیلیان چهارشنبه شب بهتر از هر زمان دیگری فهمید که انتخاب رئال مادرید می تواند هوشمندانه ترین تصمیم دوران فوتبالش باشد.
در حقیقت هم کیلیان و هم خانواده اش که در سفر به مادرید او را همراهی می کردند، به خوبی فهمیدند که پول همه چیز نیست و می تواند بدون این که پولدارترین بازیکن دنیا باشد، خوشبختی را در رئال درک کند.
رئال فقط دو ماه و نیم دیگر تا خرید رایگان بهترین بازیکن جهان فاصله دارد، ضربه ای که می تواند برای پی اس جی ویران کننده باشد.
کیلیان به عنوان بازیکن پی اس جی به برنابئو آمد اما وقتی استادیوم را ترک کرد، فهمید که هیچ جایی بهتر از رئال برایش وجود ندارد.
به نظر می رسد که خشم الخلیفی پس از بازی با رئال هم کاملا منطقی است چرا که مرد قطری نه تنها در مقابل بزرگترین حریفش حذف شده بلکه ستاره اصلی خود را هم به حریف اصلی خود واگذار کرده است.
در حقیقت جنون قطری ها و بازییکن پردرامدی نظیر مسی هم برای انها چیزی را عوض نکرد و برای یک سال دیگر در اروپا تحقیر شدند.
پی اس جی در تابستان قبلی پیشنهاد 200 میلیونی رئال برای امباپه را رد کرد چرا که فکر می کردند که با کیلیان قهرمان اروپا می شدند اما حالا نه قهرمان اروپا شدند، نه به 200 میلیون یورویشان می رسند و نه حتی می توانند امباپه را حفظ کنند.
امباپه در پایان بازی با رئال به مدت یک ربع هم در یکی از اتاق های برنابئو با هم تیمی آینده خود بنزما صحبت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала