Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال قهرمان چمپیونس لیگ می‌شود به این پنج دلیل...

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
عضو شوید
به نظر می‌رسد با حذف پاریسن جرمن، رئال مادرید شانس بالایی برای فتح اروپا دارد.
به گزارش اسپوتنیک، کامبک رئال مقابل پی اس جی و رسیدن به هشت تیم برتر اروپا این سولا را ایجاد کرده است که رئال در چمپیونزلیگ امسال تا کجا می تواند پیش برود.
مارکا به همین بهانه دلایل این که رئال بتواند در چمپیونزلیگ پیش برود را بررسی کرده است:
1- رئال سال گذشته به نیمه نهایی رسید: رئال فقط یک مرحله تا صعود به نیمه نهایی فاصله دارد. در حقیقت تیم آنچلوتی حالا به جمع هشت تیم برتر اروپا رسیده است.
رئال فصل گذشته با ترکیبی تقریبا مشابه به نیمه نهایی رسید آن هم در حالی که ترکیب رئال کمابیش تغییری نکرده است. آلابا و کاماوینگا در تابستان به رئال آمدند در حالی که چهره هایی نظیر راموس و واران جدا شدند.
اگر رئال بتواند مثل نیمه دوم بازی برگشت با پی اس جی باشد، صعود به مراحل بعدی و حتی کسب قهرمانی چندان دور از انتظار نیست.
2- نقش بنزما: آمادگی بالای کریم به عنوان مهاجمی که در 33 بازی 30 گل زده و دوازده پاس گل داده می تواند در ادامه فصل خیلی موثر باشد.
اگر کریم بتواند تا پایان فصل همین قدر سرحال باشد، قطعا می تواند هر حریفی را آزار بدهد و به زانو در بیاورد.
3- حریفان: البته به خصوص در مرحله بعدی قرعه نیز مهم است. تا کنون سیتی، بایرن و لیورپول به یک چهارم نهایی رسیده اند، صعود چلسی تقریبا قطعی است و باید بقیه قرعه های رئال مشخص شود.
یونایتد و یوونتوس می توانند دیگر حریفان سرسخت باشند. برنده بازی آژاکس و بنفیکا شاید روی کاغذ ساده ترین حریف باشد.
4- راحت شدن خیال از لالیگا: نکته مهم دیگر برای رئال در چمپیونزلیگ می تواند این باشد که خیال رئال از لالیگا کمابیش راحت است.
رئال هشت امتیاز از تیم دوم یعنی سویا فاصله دارد و هیچ بعید نیست که پیش از نیمه نهایی احتمالی چمپیونزلیگ بتواند قهرمانی خود را قطعی کند.
البته برای بازیهای یک چهارم نیز آنچلوتی می تواند تمرکز اصلی خود را روی چمپیونزلیگ بگذارد و در بازیهای لالیگا به ستارگان اصلی استراحت بدهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала