پست‌هایی که خواستار خشونت علیه روس‌ها یا مرگ پوتین هستند، از سوی فیسبوک اجازه داده می‌شود

© SputnikFacebook
Facebook  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
عضو شوید
فیسبوک و انستاگرام به کاربران اجازه می دهند در برخی کشورها در "چارچوب عملیات روسیه به اوکراین"، خواستار خشونت علیه روس‌ها و سربازان روسی شوند.
به گزارش اسپوتنیک، رویترز بر اساس ایمیل‌هایی که به مدیران داخلی شرکت متا ارسال شده، گزارش داده است، این شرکت رسانه‌های اجتماعی همچنین به طور موقت به برخی از پست‌هایی که خواهان مرگ و کشته شدن ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه یا الکساندر لوکاشنکو، رئیس‌جمهور بلاروس می شوند در کشورهایی از جمله روسیه، اوکراین و پولند اجازه ی نشر خواهد داد.
در این ایمیل ها آمده است که درخواست برای خشونت علیه روس ها زمانی مجاز است که پست به وضوح در مورد عملیات روسیه به اوکراین صحبت می کند. شرکت متا می گوید خشونت علیه سربازان روسی مجاز است زیرا از این درخواست به عنوان سمبلی برای ارتش روسیه استفاده می شود و شامل اسیران جنگی نمی شود.
طبق یکی از این ایمیلها ، تغییرات سیاست موقت در مورد درخواست خشونت برای سربازان روسی در ارمنستان، آذربایجان، استونیه، گرجستان، هنگری، لتونی، لیتوانیا، پولند، رومانیا، روسیه، اسلواکی و اوکراین اعمال می‌شود.
Студия радио Sputnik в Экспофоруме накануне открытия Санкт-Петербургского международного экономического форума 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2022
فعالیت اسپوتنیک در چهار کشور اتحادیه اروپا متوقف گردید
به گزارش رویترز در یکی از ایمیل‌های داخلی آمده است، در تغییر اخیر قوانین شرکت متا در مورد خشونت و تحریک، این درخواست‌ها برای مرگ رهبران مذکور مجاز خواهد بود، مگر اینکه حاوی اهداف دیگری باشد یا مکان و روش این درخواست ها را تشریح کرده باشد.
هفته گذشته، روسیه اعلام کرد که فیس بوک را در این کشور در پاسخ به آنچه که محدودیت دسترسی به رسانه های روسی در این پلتفرم اعلام کرده بود، ممنوع کرده است. مسکو همچنین دسترسی به تویتتر را هم محدود کرده است.
اتحادیه اروپا دسترسی به رسانه های دولتی روسیه از جمله RT و Sputnik در اروپا را ممنوع کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала