Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران چلسی؛ فرصتی مناسب برای مشتریان رودیگر

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی رودیگر
آنتونی رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
عضو شوید
ممکن است مدافع آلمانی چلسی به تیم دیگری منتقل شود.
به گزارش اسپوتنیک، با تحریم رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی انگلستان از سوی دولت این کشور، شرایط تمدید قرارداد بازیکن‌های این تیم لندنی نیز با مشکلات بزرگی روبه‌رو خواهد شد.
قرارداد آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان با باشگاه چلسی انگلستان تنها تا 30 جون سال 2022 میلادی معتبر است و پس از تحریم‌هایی که اکنون علیه رومن آبراموویچ، مالک روس چلسی و در نتیجه خود این باشگاه اعمال شده است، این تیم لندنی لیگ برتری در حال حاضر از نظر قانونی قادر به تمدید قرارداد آنتونیو رودیگر نیست.
طبق این گزارش که توسط برخی از منابع و نشریات انگلیسی و آلمانی تأیید شده است، این موضوع می‌تواند شرایط را برای دیگر باشگاه‌های علاقه‌مند و خواهان آنتونیو رودیگر برای انتقال این مدافع ملی‌پوش آلمانی به تیم خود هموار و تسهیل کند.
نام آنتونیو رودیگر آلمانی بارها از سوی رسانه‌ها و خبرنگاران نشریات اروپایی به باشگاه بایرن مونیخ آلمان لینک شده است و شرایط به وجود آمده و خلا ناشی از رفتن نیکلاس زوله، مدافع ملی‌پوش آلمانی می‌تواند بار دیگر بایرن مونیخ را به آنتونیو رودیگر نزدیک کند.
به جز بایرن مونیخ آلمان، منچستر یونایتد انگلستان، پاری‌سن‌ جرمن فرانسه و رئال مادرید اسپانیا نیز از جمله تیم‌هایی هستند که علاقه‌مند و خواهان این مدافع تیم ملی آلمان و باشگاه آبی‌پوش چلسی انگلستان هستند و می‌توانند به عنوان مقصد بعدی آنتونیو رودیگر 29 ساله و آلمانی به شمار آیند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала