Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حتی بارسایی‌ها هم عاشق بنزما هستند+عکس

© REUTERS / NACHO DOCESoccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021
Soccer Football - FC Barcelona, Atletico Madrid and Real Madrid scarves are displayed inside a store at Las Ramblas as twelve of Europe's top football clubs launch a breakaway Super League - Barcelona, Spain - April 19, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2022
عضو شوید
عکس یک طرفدار بارسلونا با پیراهن شماره 9 این تیم که منقش با نام بنزما است در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا و گالاتاسرای در ورزشگاه نیوکمپ به تساوی بدون گل رسیدند و اکنون باید دید که آبی و اناری ها در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ اروپا به چه نتیجه ای می‌گیرند.
یکی از تصاویر جالبی که از این بازی در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است، مربوط به یکی از هواداران بارسلونا است که روی سکو ها در حالی که پیراهن بارسلونا را بر تن دارد، روی آن پیراهن شماره 9 و نام کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید دیده می شود.
کریم بنزما در بازی مقابل پاریسن ژرمن عملکرد بی نظیری داشت و با سه گلی که به ثمر رساند، رئال مادرید را یک تنه راهی مرحله یک چهارم نهایی کرد و به نظر می رسد که این هوادار بارسلونا هم تحت تاثیر عملکرد بی نظیر کریم بنزما قرار گرفته است و این پیراهن را بر تن کرده است.
بنزما بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا بود و آوازه درخشش او به لیگ اروپا و دیدار بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ هم رسیده است. چنین چیزی که پیراهنی با نام بازیکنان رئال مادرید بر تن هواداران بارسلونا دیده شود، کمتر پیش می آید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала