Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استاد گل های "زودهنگام" لالیگا و اتلتیکو؛ "فلیکس" اینجاست

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
ژائو فلیکس بازیکن اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
ژوآو فلیکس ستاره جوان اتلتیکومادرید آمار قابل توجهی در گل های این فصل لالیگا که برای تیمش زده دارد.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز اتلتیکومادرید در اولین بازی هفته 28 لالیگا، با حساب 2 بر 1 از سد کادیز گذشت و به رده سوم جدول صعود کرد.
در این بازی گل اول تیم سیمئونه را ژوآو فلیکس در دقیقه 3 به ثمر رساند تا یک بار دیگر اولین نقش را در پیروزی تیمش ایفا کند.
این ستاره 22 ساله در این فصل تا کنون در 20 بازی که به میدان رفته موفق به زدن 6 گل برای تیمش شده است. حالا نکته قابل توجه اینجاست که 4 گل از این گل در دقایق زودهنگام بازی به ثمر رسیده است.
فلکیس در بازی مقابل گرانادا در دقیقه 2، در دبازی مقابل اوساسونا در دقیقه 3، رئال بتیس در دقیقه 2 و کادیز در دقیقه 3 (بازی دیشب) موفق به ثبت 4 گل زودهنگام برای تیمش شده است.
همچنین وی در این هفته ها عملکرد بسیار خوبی برای تیمش دارد و در 8 بازی اخیرش، 5 گل زده و دو پاس گل داده که نشان میدهد وی در فرم بسیار خوبی قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала