به آمریکایی ها اجازه داده شد به جمهوری های دونتسک و لوهانسک کمک بشر دوستانه کنند

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники международного комитета Красного креста разгружают гуманитарную помощь в освобожденном городе Счастье в Луганской народной республике
Сотрудники международного комитета Красного креста разгружают гуманитарную помощь в освобожденном городе Счастье в Луганской народной республике - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
ایالات متحده آمریکا اعلام کرده که به آمریکایی ها اجازه می دهد تا از جمهوری های دونتسک و لوهانسک حمایت بشردوستانه کنند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خزانه داری ایالات متحده در بیانیه‌ی اعلام کرده است که ایالات متحده به شهروندان خود اجازه می دهد تا به عنوان یک استثنا از تحریم ها، به جمهوری خلق لوهانسک و دونتسک حمایت بشردوستانه ارائه کنند.
این وزارتخانه با نشر بیانیه‌ی که در وب سایت آن منتشر شده می‌گوید: "مجوزعمومی به آمریکایی ها این امکان را فراهم می‌سازد تا از تلاش های بشردوستانه به جمهوری های دونباس، از جمله صادرات کالاهای کشاورزی و پزشکی، کار برای مقابله با شیوع COVID-19، فعالیت های رسمی سازمان های بین المللی، انتقال پول شخصی، خدمات پستی و اینترنتی حمایت کنند".
گفتنی است در 24 فبروری، روسیه عملیات نظامی ویژه ای را برای دفاع از جمهوری های دونباس که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته بود، آغاز کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
وزارت دفاع روسیه روز 25 فبروری ، تأکید کرد که نیروهای مسلح روسیه هیچ حمله موشکی، هوایی یا توپخانه ای به شهرهای اوکراین انجام نداده اند: زیرساخت های نظامی، تأسیسات دفاع هوایی، فرودگاه های نظامی و هوانوردی توسط تسلیحات با دقت بالا از کار افتاده اند. این وزارتخانه اطمینان داد که افراد غیرنظامی در اوکراین در خطر نیست
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала