Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دفاع بوفون از دوناروما: این فقط یک اشتباه بود که همه ما آن را مرتکب می شویم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دوناروما
دوناروما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون در پی انتقادات شدید از عملکرد دوناروما به دفاع از هم وطنش پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب پی اس جی در زمین رئال مادرید با وجودی که در مجموع هر دو دیدار 2 بر 0 پیش بود، اما با دریافت سه گل از سوی کریم بنزما کامبک خورد و با وجود ستاره های میلیونی خط حمله اش از صعود به مرحله بعدی رقابت ها بازماند.
با این حال خیلی ها به شمول همی تیمی های دوناروما، این گلر ملی پوش ایتالیایی را عامل اصلی این شکست و حذف از UCL میدانند، زیرا معتقدند او با اشتباهی که انجام داد گل اول را به بنزما هدیه داد و همین گل باعث شد تا رئال در خانه موفق به کامبک و در نهایت حذف این تیم شود.
حالا با گذشت چند روز این بازی و موجی از انتقادات، بوفون سنگربان با تجربه ایتالیایی که یک فصل سابقه حضور در پی اس جی را نیز در کارنامه اش دارد، به دفاع از جان لوئیجی دوناروما وارد شده است.
این دروازه بان افسانه ای در صحبت با کوریره دلو اسپورت که توسط موندو دپورتیوو منتشر شده گفت:
در رقابت های اروپایی چنین برخوردهایی را خط اعلام نمیکنند، البته شاید در ایتالیا با دخالت VAR خط اعلام شود. اگر این خطا اعلام میشد، شاید باعث رنجش رئالی ها میشد.
او اضافه کرد:
"این فقط یک اشتباه بود که همه ما آنها را مرتکب می شویم. ارزش او کم نشده است. این نوع اشتباهات کمک زیادی می کند، زیرا آنان بخشی از رشد در فوتبال هستند و من مطمئن هستم که مشکلی برای آینده او نخواهد بود. او بسیار قوی است. او، کورتوا و نویر سه دروازه بان برتر جهان هستند.."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала