غذاهای که منجر به تجمع چربی در ناحیه شکم می شوند

© Fotolia / Africa Studioدانشمندان: تغذیه درست ضامن طول عمر است
دانشمندان: تغذیه درست ضامن طول عمر است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
خلاص شدن از شر چربی‌های شکم می‌تواند دشوار باشد، اما با تغییراتی در رژیم غذایی روزمره ممکن است کمک کند. اما اغلب تعیین اینکه کدام غذاها به طور بالقوه در افزایش وزن نقش دارند، دشوار است.
به گزارش اسپوتنیک، پزشکان نشریه‌ی Eat This! Not That! درباره غذاهای رایجی که می توانند اهسته و مداوم با عث افزایش چربی در ناحیه شکم شوند، هشدار می‌دهند
اولین قسمت بدن که چربی‌ها در آن تجمع می‌کنند، شکم است. با تجمع چربی‌ها در این ناحیه، شکم روز به روز بزرگ می‌شود. متاسفانه شکم بدترین جایی است که نمی‌توان آن را نمی‌توان پوشاند و پنهان کرد.
پزشکان خاطرنشان می کنند که بیشتر انواع پنیر پر کالری و پرچرب هستند، بنابراین اگر می خواهید از شر چربی های شکم خلاص شوید، فقط باید به عنوان افزودنی به غذا استفاده شود و نه به عنوان یک ماده اصلی.
Протеиновый молочный коктейль  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2022
بهترین نوشیدنی برای کاهش وزن و سوزاندن چربی های شکم
مشخص شد که مصرف ساسچ نه تنها منجر به افزایش خطر بیماری قلبی می‌شود، بلکه مصرف این غذا باعث افزایش وزن بدن نیز می شود. بسیاری از انواع ساسچ و کالباس سرشار از سدیم و چربی اشباع شده هستند که می تواند به افزایش سریع وزن بدن کمک کند.
آیسکریم یکی دیگر از مواد غذایی است که می تواند منجر به تجمع چربی در ناحیه شکم شود. آیسکریم نیز سرشار از قند و چربی اشباع شده است. علاوه براین آیسکریم را می‌توان به سادگی بیش از حد نوش جان کرد.
متخصصان توصیه می‌کنند که مراقب مصرف چربی یا روغن باشید؛ اما غذا‌هایی که چربی و قند را از بین می‌برند اغلب می‌توانند کربوهیدرات بیشتری داشته باشند. غذا‌های پر کربوهیدرات می‌توانند تری گلیسیرید بدن را افزایش دهند. به علاوه حساسیت به انسولین را افزایش دهند. به این ترتیب چربی میانی بدن یا شکم افزایش می‌یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала