Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران پی‌اس‌جی خواهان کنار رفتن الخلیفی شدند

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции
Лионель Месси и президент Нассер Аль-Хелаифи клуба Пари Сен-Жермен на пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
هواداران افراطی باشگاه پاریسن‌جرمن، از ناصر الخلیفی شدیداً ناراضی اند و با انتشار بیانیۀ خواهان کنار رفتن او از ریاست این باشگاه شده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 1-3 پاریسن‌جرمن را شکست داد و در مجموع دو بازی با برتری 2-3 این تیم را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد.
این شکست تحقیرآمیز با وجود پیروزی 0-1 در دیدار رفت واکنش‌های زیادی به همراه داشت و در تازه‌ترین مورد هواداران افراطی این باشگاه نارضایتی خود شان را ناصر الخلیفی رئیس باشگاه نشان داده‌اند و با انتشار بیانیۀ خواهان برکناری مرد قطری شده‌اند.
در بیانیۀ هواداران افراطی پی‌اس‌جی آمده‌ است:" از همه هواداران باشگاه می‌خواهیم که بدون خشونت به ما بپیوندند. ما حافظه کوتاهی نداریم و می‌دانیم که بازگشت ما به کورس رقابت را مدیون رئیس ناصر الخلیفی هستیم. هیچ مشکل شخصی با او وجود ندارد اما مشخصاً او در حال حاضر نمی تواند فرد مناسبی برای باشگاه باشد. وضعیت باشگاه به گونه‌ای است که ما مجبور به یک سری تغییرات هستیم."
انتظار می‌رود در بازی فردا شب پی‌اس‌جی برابر بوردو، هواداران پاریسی‌ نارضایتی خود را از رئیس این باشگاه نشان دهند و از وی به صورت علنی بخواهند از باشگاه کنار برود.
این درخواست در حالی مطرح شده که در چند سال آخر هوادران پاریسن‌جرمن خواهان قهرمانی در اروپا اند و جام‌های داخلی آن‌ها را شاد نمی‌سازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала