Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: اوساسونا حریف سختی است، با مسی تماس گرفتم

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با اوساسونا، در مورد صعود رئال به دور بعدی لیگ قهرمانان و موارد دیگر صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد دوشنبه بارسلونا در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لالیگا، میزبان اوساسونا در ورزشگاه نیوکمپ است و دیدار دشواری در پیش دارد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و با خبرنگاران در موارد مختلف صحبت کرد.
او در مورد بازی با اوساسونا گفت:" اوساسونا تیمی است که با چند سیستم مختلف بازی می‌کند. آن‌ها گاهی با 5 دفاع و گاهی هم با 4 دفاع پا به میدان می‌گذارند. آن‌ها خوب پرس می‌کنند، صبور هستند و مهره‌های جایگزین خوبی در اختیار دارند.این بازی دشوار خواهد شد. اوساسونا پس از پیروزی برابر ویارئال، روحیه مناسبی هم دارند و با اعتماد به نفس مقابل ما قرار خواهند گرفت. بازی نزدیک و پرتنشی پیش رو داریم."
سرمربی بارسا در مورد احتمال محرومیت دو ستاره در ال‌کلاسیکو گفت:" در مورد اریک و آرائوخو تصمیم خواهم گرفت. ممکن آن‌ها بازی کنند و ممکن استراحت کنند. همه چیز فردا مشخص می‌شود و تا فردا صبر خواهیم کرد."
ژاوی در مورد استراحت دادن به بوسکتس و استفاده از سیستم چرخشی گفت:" بازیکنان مصدوم و خسته زیاد داریم و باید به آن‎هایی که بازی نکرده‌اند، بازی بدهیم. فرانکی می‌تواند به جای بوسکتس بازی کند. نیکو هم توانایی‌هایش را برای بازی در این پُست نشان داده و ممکن است در ترکیب حضور یابد. پدری اما نمی‌تواند به عنوان جانشین بوسکتس به میدان برود."
وی در ادامه در مورد صعود رئال به مرحله بعد چمپیونزلیگ و تماس با مسی صحبت کرد و گفت:" من و مسی دوست هستیم و برایش پیامی فرستادم و با او همدردی کردم. به هر صورت فوتبال همین است و اگر 150 دقیقه در دو بازی رفت و برگشت خوب باشید و 30 دقیقه تمرکز خود را از دست دهید، هزینۀ سنگین خواهید پرداخت. رئال با توجه به انگیزه و باوری که داشت، نتیجه را تغییر داد و مزد زحماتش را گرفت. ممکن فردا روز خوب ما نباشد و برابر اوساسونا شکست بخوریم. برای کسب پیروزی باید صد در صد متمرکز بود."
هرناندز در مورد حضور هالند و امباپه در لالیگا گفت:" فعلا همه چیز در حد شایعه است. دوست دارم در مورد تیم خود حرف بزنم. البته که برای لالیگا حضور چنین ستاره‌هایی مفید خواهد بود. همه از این اتفاق سود خواهند برد."
سرمربی بارسا در پایان در مورد ال‌کلاسیکو که هفته بعد برگزار خواهد شد، صحبت کرد و گفت:" به چیزی جز بازی با اوساسونا فکر نمی‌کنم. حتی به بازی برابر گالاتاسرای که همین هفته برگزار می‌شود. پس از انجام این دو بازی در مورد بازی با رئال فکر خواهم کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала